כאבי גב בלתי מוסברים? איך יודעים שיש אבנים בכליות?

כאבי גב בלתי מוסברים? איך יודעים שיש אבנים בכליות?

אם אתם רוצים ללמוד איך יודעים שיש אבנים בכליות, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת המאמר שלפניכם, על מנת שתוכלו להתוודע לכל הפרטים החשובים הקשורים לנושא של אבנים בכליות.

בנוסף על כך, נעזור לכם ללמוד להבחין בין כאבי גב רגילים, לבין כאבי גב בלתי מוסברים אשר ייתכן שקשורים לתופעה של אבנים בכליות.

אז איך יודעים שיש אבנים בכליות? ואיך זה קשור לכאבי גב?

אחד מהסימפטומים לאבנים בכליות הוא כאבי גב, אבל אם אתם רוצים ללמוד איך יודעים שיש אבנים בכליות, חשוב שתלמדו גם להבחין בין כאבי גב רגילים לבין כאבי גב אשר קשורים לתופעה של אבנים בכליות.

אם אתם סובלים מהתסמינים הבאים, בנוסף על כאבי גב, ייתכן מאוד שאתם מתמודדים עם אבנים בכליות:

  • כאב בגב התחתון או מתחת לצלעות – כאבי גב כלליים בדרך כלל מורגשים ברחבי כל הגב, ככה שאם הכאב שאתם חווים ממוקד במרכז הגב או בכתפיים, קרוב לוודאי שלא מדובר על אבנים בכליות.
  • כאבים שבאים והולכים בגלים ומשתנים בעוצמתם – אם אתם רוצים ללמוד איך יודעים שיש אבנים בכליות, אחד מהתסמינים העיקריים של אבנים בכליות הוא עוצמות משתנות של כאב, בזמן שהאבנים בכליות עוברות דרך דרכי השתן. כאבי גב, לעומת זאת, בדרך כלל קבועים בעוצמתם.
  • כאבים שאינם נעלמים בזמן שאתם נמצאים בתנועה – כאשר אדם מתמודד עם כאבי גב, פעמים רבות שינוי בתנוחה יכול לסייע בשיכוך הכאבים, ולו רק למספר רגעים. אם אתם רוצים ללמוד איך יודעים שיש אבנים בכליות, חשוב שתדעו שכאבים כתוצאה מאבנים בכליות בדרך כלל אינם נעלמים בזמן תנועה, ושתנועות מסוימות עלולות אף להעצים את הכאב שאתם חווים.
General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נמצאים עם אדם שסובל מהתקף חרדה? כך תעזרו לו
התקף חרדה הוא אחד הדברים הכי פחות נעימים שיכול אדם לחוות. בנקודה הזו בליל של מחשבות חרדתיות המשתנות...
קרא עוד »
אוג 11, 2020
קורס הערכת שווי דירה
כשאנחנו ניגשים לקנות או למכור דירה, אחד הפרטים החשובים ביותר שעלינו ללמוד ולדעת, הוא כיצד מעריכים את...
קרא עוד »
יונ 13, 2021
כמה יעלה לכם חדרי ישיבות לפי שעה?
תקופת הקורונה עודדה ארגונים ועסקים רבים לבצע צמצומים ואפילו לקפל את ”הבסטה“. אחת הסיבות לכך קשורה...
קרא עוד »
מאי 24, 2022