כמה יעלה לכם חדרי ישיבות לפי שעה?

תקופת הקורונה עודדה ארגונים ועסקים רבים לבצע צמצומים ואפילו לקפל את ”הבסטה“. אחת הסיבות לכך קשורה לעובדה שאותם בעלי עסקים הבינו עד כמה ניתן לחסוך בעלויות ולאפשר לעובדים לעבוד מהבית ורק שיש בכך צורך להביאם לפגישות או לחילופין להשכיר חללים לכל מיני מטרות כמו למשל ישיבות. כתוצאה מכך חלה עלייה בביקוש עבור השכרת חדרי ישיבות לפי שעה. אז כמה זה בעצם אמור לעלות? ובכן, יש כמה קריטריונים משמעותיים שמשפיעים על העלות של חדר ישיבות לפי שעה.

  1. מיקום – אין מה לעשות, יש בארץ אזורים יותר יקרים ויש אזורים שהם פחות יקרים ושוב זה עניין של היצע מול ביקוש. למשל, חדר ישיבות בתל אביב, יעלה יותר מאשר חדר ישיבות ברחובות או נס ציונה. 
  2. גודל החלל – ברוב המקרים, ככל שהחלל יותר גדול, העלות שלו תהיה גבוהה יותר וזה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון, משום שהרבה פעמים אנחנו צריכים להשכיר חלל שיהיה עבורנו מספיק גדול. 
  3. מה יש בחלל? יש כל מיני סוגים של חללי ישיבות המצויידים במגוון של מוצרים כמו מערכת סאונד, מקרן, שולחנות ייחודיים, תאורה מיוחדת, כסאות נוחים. ככל שהחלל יהיה מצויד יותר, מאובזר יותר וחדשני יותר, כך העלות שלו תהיה גבוהה יותר. 

המחיר בגדול נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בודדים ליום או לכמה שעות. לפני שאתם בוחרים חדר ישיבות, חשוב לשים לב שחדר הישיבות אכן מספק מענה לצרכים שלכם, שהוא מספיק גדול בהתאם לכמות האנשים שמגיעים לישיבה, שהוא ממוקם באזור שנוח להגיע אליו, אולי אפילו לבדוק לפני כן את נושא החניה וכמובן שהאנשים שבבעלותם אותו חלל מתחשבים בבקשות שלכם. מידע נוסף באתר https://mycampus.co.il/

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל השימושים לשרת וירטואלי בענן
ככל שתעשיית מחשוב הענן ממשיכה לצמוח, זה הופך יותר ויותר הכרחי לעסקים לקבל גישה לשרתים וירטואליים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
עוברים לדירה חדשה? איך תדעו מהי תשתית האינטרנט שעובדת הכי טוב באזור שלכם?
נדון בסוגים השונים של תשתיות אינטרנט. ישנם שני סוגים של תשתית אינטרנט, או ציבורית או פרטית. תשתית...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
קורס עזרה ראשונה בחיפה – כיצד בוחרים את המקום הנכון
אם אנחנו רוצים לעבור קורס בנושא מסוים, בין אם הוא קורס אקדמי או כל קורס אחר, אז באופן טבעי אנחנו נבחן...
קרא עוד »
יונ 18, 2020