הרשמה לפסיכומטרי

הרשמה לפסיכומטרי

פסיכומטרי הינה בחינה המודדת כמה יכולות השכלתיות שלנו על ידי בחינה כמותית, לשון ואנגלית. הבחינה נועדה לצורך סינון אנשים המעוניינים ללמוד מקצועות מסוימים ואינם מתאימים לכך. גובה ציון הפסיכומטרי קובע את רמת יכולותיו הלימודיות של הנבחן ובהתאם לכך מסווגות אותו לרמת ציונים מסוימת אליה הוא שייך ובהתאם לכך נפתחים עבורו אופציות הלימוד השונות במוסד אקדמי כזה או אחר.

פסיכומטרי נחשבת לבחינה קשה לדעת רוב ולכן רוב הנבחנים לומדים לעומק את תכני הפסיכומטרי בין אם בקורסים ובין אם עצמאית. היא קשה לאו דווקא בשל רמת החומר אלא בשל אותן יכולות שהיא דורשת.

למה צריך פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית מסייעת למוסדות האקדמאיים לסנן נבחנים שאינם מתאימים לתחומים מסוימים ולאותם נבחנים לבדוק אם יכולותיהם מתאימות ללימוד המקצוע שהם חפצים בו. על מנת להתקבל ללימודי במקצוע הנחשק יש לעמוד בציון המינימלי הנחשב בבחינה הפסיכומטרית.

כיצד נרשמים ואיך בנוי הפסיכומטרי?

מבנה הפסיכומטרי בנוי מ3 חלקים עיקריים:

  • חשיבה כמותית – שאלות בנושא מתמטיקה מילולית ,אלגברה וצורות גאומטריות.
  • חלק מילולי – שאלות בעברית, לשון ופרק כתיבה.
  • אנגלית

ציון הפסיכומטרי הינו בטווח של 200-800 כאשר 800 הינו הגבוה ביותר.
ציון הפסיכומטרי נשמר לשנים רבות ואף ללא הגבלת זמן בחלק מהאקדמיות.
עלות מחיר ההרשמה לביצוע בחינת הפסיכומטרי עומד על 560 ש"ח אך במועד הבחינה הסכום עומד על כ1400ש"ח ולכן רצוי ואף מומלץ להירשם מבעוד מועד לבחינה. שימו לב הסכום עשוי להשתנות מעת לעת וממוסד אקדמי אחד לאחר.
כל אדם יכול לגשת לבחינה הפסיכומטרית ניתן לבצע את ההרשמה דרך אתר המרכז הארצי לבחינות ההערכה. ישנה אגרת רישום בעת ההרשמה לביצוע הבחינה אותה ניתן לשלם דרך עמוד הרשמה לפסיכומטרי באתר.

 

איך מתחילים ללמוד?

בכדי ללמוד פסיכומטרי אפשר להתחיל ללמוד עצמאית אבל הכי מומלץ ללמוד דרך מוסד לימודי אשר מעניקה יתרונות רבים ומציג היטב את החומר הנלמד בכיתות קטנות. המוסד מכין את הנבחן לבחינה על הצד הטוב ביותר ולכן כדאי לבחור במוסד לימוד בעלת שם עם מוניטין על מנת ללמוד היטב ולעבור את הבחינה בהצלחה אנו ממליצים על מרכז זינוק המכשירים את תלמידיהם להתמודד עם הפסיכומטרי ולהשיג את הציון הגבוה ביותר שתוכלו להפיק מעצמכם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי דיבור מול קהל – למרצים ולמנהלים שבכם
כישורי דיבור בפני קהל חשובים לכולם. זוהי מיומנות חיונית שיכולה לעזור לך בקריירה שלך ובחיים האישיים...
קרא עוד »
דצמ 08, 2022
מהו שכר המינימום לסטודנט?
סטודנט מקבל בדיוק אותו שכר כמו עובד רגיל בכל מקום עבודה שהנו מעל גיל 18, כך שבעצם ניתן ליהנות משכר לא רע...
קרא עוד »
פבר 18, 2019
לימודי קבלה – האם זה לכולם?
התשובה היא כן ולא. ולמה הכוונה? בסופו של דבר, קבלה היא עולם שלם של הבנות עמוקות ברזי התורה, ולא כל אדם...
קרא עוד »
אפר 25, 2020