היכן לוכדי נחשים עוברים הכשרה מקצועית?

ללכוד נחשים זוהי לא עבודה לחובבנים. קודם כל נדרשת הכשרה מקצועית, עם תום ההכשרה מקבלים תעודת לוכד נחשים עם רישיון. כיום ניתן ללמוד בכמה וכמה מכללות, אשר מציעות לימודים מקיפים.

מה כה ייחודי בקורס שכזה?

רוצים להיות לוכדי נחשים? קודם כל עליכם לגלות אומץ, הלימודים בהחלט לא מתאימים לפחדנים. מטבע הדברים, נחשים ובמיוחד ארסיים, מהוויים סכנה לבני האדם. עבודתו של הלוכד איננה פשוטה, הוא חייב להיות מודע לסכנות ולא לגלות שאננות, ומי שעבר בהצלחה את הקורס והמבחנים, בהחלט יוכל לעסוק בתחום.

קורס מומלץ

אם אתם רוצים ללמוד מהטובים ביותר, אפשר להירשם לקורס של "רשות הטבע והגנים". זהו ניתן ללמוד בו הרבה על נחשים, דפוסי ההתנהגות שלהם, סוגים, הרי מן הסתם ישנם נחשים ארסיים וכאלה שהם לא. כמו כן, נלמד דבר אחד חשוב ביותר – כיצד להתנהג מול נחש כאשר פוגשים בו, כיצד לא לבצע טעויות נפוצות.

לנגוע בנחש? וודאי!

אכן כן, אין מדובר כאן רק בקורס תיאורטי, במהלך הקורס הלוכדים העתידיים ילמדו להכיר נחשים אמתיים מסוגים שונים, לזהות אותם על פי סימני היכר ולהבין כיצד מתנהלים מולם.

להכיר את הארס

מידי שנה במיוחד בימות הקיץ אנו שומעים על אנשים שהכישם נחש. הם מובהלים לבית החולים ומטופלים באמצעות נסיוב. עד שהם מגיעים לבית החולים מצבם עלול להתדרדר. לוכדי נחשים לומדים להכיר את הארס, כיצד בדיוק הנחש מכיש ומה מביאו לכך.

סיוע ראשונילוכד נחשים בתל אביב איננו רק מומחה גדול בתחום הזוחלים המפחידים הללו, עליו לדעת כיצד להגיש עזרה ראשונה ומהירה למי שנפגע מהכשה. כשמגיעים לבית החולים יש ליידע את אנשי הצוות הרפואי, באיזה נחש מדובר, שכן הנסיוב תלוי בסוג הנחש.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב – כמה זה יעלה לי
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב הופכים יותר ויותר פופולריים במקום העבודה. הם מאפשרים לחברות לארח את...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
למה כדאי ללמוד קורס קידום אתרים
אם לא מספיקה לה הקורונה כדי שאנשים יעשו שינוי חשיבתי בכל הקשור לסוג העבודה שלכם, היום, יותר מתמיד אנו...
קרא עוד »
אוג 09, 2020
טיפול פסיכולוגי: מציאת ההתאמה הנכונה
בתחום הבריאות הנפשית והרווחה, טיפול פסיכולוגי הוא משאב בעל ערך שיכול להשפיע באופן משמעותי על חיי אדם....
קרא עוד »
דצמ 09, 2023