פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק היא פעולה שרבים מאתנו מתעניינים בה מדי שנה, בחלק מהמקרים עבור עצמם ובחלקם עבור הילדים. כיצד מומלץ לעשות זאת באופן מיטבי? במאמר זה אנו מפרטים איך ניתן לבחון את סוגי החשבונות השונים ולהחליט על מידת התאמתם עבורכם.

בדיקה ראשונית של הצעה לחשבון בנק בהתאם לגילכם ומצבכם התעסוקתי

זהו הכלל הבסיסי שכל אזרח יודע ומכיר. אם הוא חייל, הוא יבדוק במסלולי חשבונות לחיילים. אם הוא אזרח משוחרר, יבדוק אם ישנה הצעה לאזרחים משוחררים. אם הוא סטודנט, יבדוק מסלול לסטודנטים. אם הוא עצמאי, יבדוק מסלול לעצמאיים ואם הוא שכיר, אז יבחן את הנושא במסלול לשכירים. כמובן שניתן לבדוק גם מסלול ילדים, אם הם יהיו בעלי החשבון אותו אתם פותחים. הדבר אינו מחייב, כמובן, כי בפרקים הבאים תלמדו שישנם עוד דברים שאתם צריכים לבדוק לפני פתיחת חשבון בנק, אבל ברוב המקרים, חשבון שמתאים לגיל ולמצב תעסוקתי יהיה הולם את מי שנמצא באותה נקודת זמן.

השוואת נתוני העמלות וההלוואות השונים עם מצבכם הפיננסי

בחלק מהחשבונות יהיה מצוין כי הם מיועדים למעבירי משכורת של מעל X ₪ בחודש. זהו ניסוח שמאד מקובל בספרות הבנקאית. אם אתם אזרחים משוחררים שבמקביל לעבודה המועדפת שלכם גם משקיעים במניות ועושים רווח ממטבעות קריפטוגרפיים, למשל, ההון העצמי שלכם גבוה מזה של משוחררים אחרים, ואז אתם בהחלט צריכים לבדוק גם מסלול יוקרתי של מעבירי משכורות גבוהות, לצד הבדיקה אודות פתיחת חשבון בנק לחיילים משוחררים. בדקו איפה הריביות היותר נוחות נמצאות, והחליטו בהתאם למצבכם. אם את הכסף שלכם אתם עושים ממסחר, ולא מהשקעות, ייתכן כי בחלק מהתקופה תהיו באוברדרפט ואז תצטרכו מסלול בו הריבית עליו נמוכה, מה שבדרך כלל קורה בחשבונות ייעודיים לחיילים משוחררים.

בחירת חשבון בהתאם לאפשרויות התשלום והקנייה במקומות חיצוניים

אם אתם יודעים שאת עיקר הקניות והרכישות שלכם אתם מבצעים באשראי, מומלץ לבחור מסלול פתיחת חשבון בנק בו יינתן כרטיס אשראי בנקאי. בשונה מכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים הוא מבוסס על ריביות נמוכות ייעודיות ללקוחות הבנק. אם אתם יודעים שאת עיקר ההתנהלות אתם עושים במזומן, חשוב לוודא שיש לכם בחשבון את כל הכלים לכך: רשימת מוטבים מוכנה באתר ההעברות האינטרנטי בחשבון שלכם, הצטיידות בפנקסי המחאות מתאימים, וכד'. יש לבחור במסלול פתיחת חשבון בנק בו הכלים הפיננסיים הללו עומדים לרשותכם, בהתאם לדרישות הקנייה שלכם.

זכרו כי אתם הלקוחות, הבנק הוא ספק: תמיד בחרו במסלול הרווחי ביותר

אמנם הבנק הוא המקום שמחזיק בכספים שלכם וידרוש הסברים אם יש חריגה עודפת באוברדרפט, אבל בסופו של דבר הוא ספק השירות, ואתם הלקוחות. אתם צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר, הווי אומר – את הריביות הכי נוחות, את תנאי המסחר והקנייה הכי מותאמים וששום כלי בנקאי לא יהיה מאולץ. לכן, מאד חשוב שתהליך פתיחת חשבון בנק ייעשה תוך בדיקה וירידה לפרטי האחזקה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד משרדי לא רק לעסקים: כל הציוד שחייב להחזיק בבית
בכל משרד בו אנחנו נעבוד, נמצא ציוד משרדי מסוג כזה או אחר בו נשתמש, בין אם זה כל הזמן ובין אם זה לעיתים...
קרא עוד »
יונ 10, 2020
כך תקימו אתר בקלות וללא מעצב
מי שמפעיל עסק בעשור האחרון, יודע שאתר אינטרנט הוא חלק אינטגרלי מקיומו של בית עסק. אתר אינטרנט הוא...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019
תרבות הצריכה המודרנית- מה החסרונות
תרבות הצריכה מתפתחת ומשתנה כל הזמן. זה כבר לא קשור למוצר או לשירות שנמכר. הוא עוסק בסיפור המסופר...
קרא עוד »
אוק 18, 2022