חולמים על דירה? הגיע הזמן שתגשימו את החלום!

אם נעבור בית אחרי בית בישראל ונשאל את הדיירים, כנראה שכולם יענו לנו שהם רוצים לקנות דירה. לקנות דירה זה אומר להגיע למנוחה ולנחלה. להיות בעלי נכס שרשום על שמנו בטאבו זה גם אומר שאם, חלילה, משהו יקרה, תמיד יהיה לנו פתרון למצב. בנוסף, זה גם אומר שנוכל להוריש בבוא העת משהו לילדים, כך שברור מדוע כולם מעוניינים בכך. מעבר לכל אלה, אם נקנה דירה, זה אומר שנשלם את המשכנתא שלנו ולא של מישהו אחר. משמעות הדברים היא שבסופו של דבר, אחרי שנים של תשלומים, לפחות יישאר לנו משהו ביד. כל זה נשמע לכם מוכר? אתם חולמים כבר שנים לקנות דירה? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. פנו אל מרכז העיר נדל״ן ותראו איזה פרויקטים נפלאים החברה מציעה לכם, כי אם לא תעשו זאת היום, מתי כן? 

איך בוחרים דירה לרכישה? 

בין אם אתם חושבים לפנות אל מרכז העיר נדל"ן כי אתם רוצים להשקיע בדירה כלשהי ובין אם אתם מחפשים דירה למגורים, חשוב להבין מה דרוש לכם. האם, למשל, אתם מחפשים דירה שתהיה מספיק גדולה לכל המשפחה שלכם, ויש לכם ארבעה ילדים? או שאולי אתם מחפשים דירה קטנה יותר שתוכל להתאים לזוג שהילדים שלו כבר עזבו את הבית? אין תשובה אחת נכונה לכל השאלות האלה, אך ברור שאלה נתונים שכדאי לקחת בחשבון. אם תפנו אל חברת מרכז העיר נדל"ן אחרי שיש לכם מושג מה באמת אתם רוצים, החיפוש אחר הנכס הנכון לכם יהיה מהיר יותר. אין ספק שרכישת דירה חדשה שנמצאת בבניין שזה עתה נבנה זו חוויה שאי אפשר לשכוח. אף אחד אחר לא גר בדירה שלכם לפניכם, ולכן ברור מדוע זו רכישת נדל"ן ברמה אחרת לגמרי. 

אל תשכחו לברר את מקורות המימון שלכם 

רגע לפני שאתם יוצאים לחיפוש אחר דירת החלומות שלכם, אתם חייבים לדעת כמה הון עומד לרשותכם. ברוב המשפחות בישראל ההורים יכולים לעזור מעט, ולזה צריך להוסיף את החסכונות מהשנים שחלפו. זה ההון העצמי שאיתו רובנו נוכל ללכת לבנק ואיתו נוכל לבקש משכנתא כזו או אחרת. חשוב מאוד לעשות את כל הצעדים האלה עוד לפני שאתם יוצאים לדרך. רק אחרי שתדעו כמה הון באמת יש לכם לרכישת דירה, תוכלו להבין מה באמת רלוונטי ומה פחות. מה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את הדברים, כי גם לכם מגיע להיות בעלי נכס בישראל. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שוכרים דירה: דברים שחשוב לדעת
יוקר המחיה אינו מאפשר לרבים לרכוש דירה משלהם, כשהאפשרות העומדת בפניהם היא שכירות. ישראלים רבים,...
קרא עוד »
ינו 06, 2020
חדרי ילדים ונוער: הדרך הנכונה לריהוט החדר
התחלתם כבר לתכנן את ריהוט חדר הילדים שלכם, וכעת אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את זה בדרך הנכונה?...
קרא עוד »
נוב 29, 2021
תוכנית לפרויקט גמר בניהול – במה מדובר?
במהלך שנה ב' סטודנטים לתואר בהנדסה אזרחית צריכים לעשות פרויקט גמר בניהול וארגון. מדובר בפרויקט חשוב...
קרא עוד »
נוב 27, 2020