נוטריון לרוסית – קל, מהיר ומקצועי

משרדו של עו"ד רם אפרתי מציע בין שירותיו המקצועיים במשרד שירות נוטריון לרוסית. בין השירותים תמצאו שירות טיפול בהליכים בירוקרטיים במסמכים שמחייבים תרגום מרוסית לעברית. השירות ניתן ברמה הגבוהה ביותר ע"י אנשי מקצוע מהמובילים בענף.

משרדו של עו"ד רם אפרתי הינו משרד מכובד בעל שם וניסיון רב שנים. המשרד כאמור מציע מגוון שירותים על ידי מומחים בתחום עריכת הדין. הנוטריונים העובדים במשרד שולטים בשפה הרוסית ברמת שפת אם. בין השירותים הניתנים במשרד: אימות חתימה, שירותי תרגום, ניסוח מסמכים מרוסית לעברית ועוד.

בישראל נחקק בשנת 1976 חוק האומר שכל נוטריון לרוסית רשאי ויקבל את הסמכות המשפטית בנושא אישור ותרגום מסמכים מרוסית לעברית. כאמור, חוק זה הוסיף לסמכויותיו ובנוסף לפעולות המשפטיות השונות שבסמכותו של נוטריון. 

משרד עו"ד רם אפרתי בעל וותק וניסיון של למעלה מ 20 שנה בשירותי נוטריון לרוסית. השירות שניתן במשרד הינו מקצועי ביותר. מומחי המשרד בעלי ידע שפתי נרחב ברוסית ונוסף לזאת בעלי ידע מקיף במושגים מקצועיים בתחומים שונים בהם מטפל המשרד.

נוסף לזאת, יש למשרד קשר ישיר עם משרדי השגרירויות הזרות בישראל. קשרים אלו מסייעים בתהליך ומבטיחים שירות מדויק ומקצועי.

בין שירותי המשרד של עו"ד רם אפרתי: אישורים נוטריונים, העתקי מסמכים, חתימה על חוזי שכירות, תרגום מסמכים משפות שונות. נוסף לאלה, אישור על תרגום מסמכי ממון, תעודות רשמיות – תעודות נישואין/לידה, תרגום צוואות, תרגום מסמכים משפטיים ועוד. השירות מוצע לשפות השונות לרבות השפה הרוסית.

אם כך ולסיכום הדברים, מהו תפקידו של נוטריון ולמה חשוב לבחור איש מקצוע נכון? חתימתו של נוטריון מאשרת את זהותו של החותם על מסמך ואת נכונותו. לצד זאת, חתימתו של נוטריון מאשרת כי החותם על המסמך חתם מרצונו החופשי.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס תטא הילינג – מה אנחנו יכולים לעשות איתו?
כשאנחנו מחפשים תחום לימודים מסוים, באופן טבעי, אחד הדברים הראשונים שאנחנו מבקשים לבחון הוא, מה בדיוק...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
הרצאות מעוררות השראה למנהלים ולעובדים
כמנהל/ת משאבי אנוש? כמנכ"ל ואו כבעלים לא פעם אתם מבקשים להזמין מרצה מקצועי שבא מעולם העסקים שיעביר...
קרא עוד »
ספט 20, 2020
איך להתמודד עם התקפי זעם של ילדים?
ילד שנכנס להתקף זעם חש אבוד ומוצף ברגשות. הוא סוער ומבולבל, מאבד שליטה ואז מתחיל להשתולל. מדובר על...
קרא עוד »
אוג 31, 2021