הרצאות מעוררות השראה למנהלים ולעובדים

הרצאות למנהלים ולעובדים

כמנהל/ת משאבי אנוש? כמנכ"ל ואו כבעלים לא פעם אתם מבקשים להזמין מרצה מקצועי שבא מעולם העסקים שיעביר הרצאה מעניינת לעובדים ומנהלים בארגון. אנו כחברה לייעוץ ארגוני המתמחה במספר תחומים עסקיים מובילים יכולים להציע לכם מגוון רחב של הרצאות וימי עיון קצרים בתחומים הבאים: ניהול ומנהיגות, ניהול אפקטיבי הממוקד בהשגת מטרות, אימוץ תרבות עבודה המקדשת עבודה מול יעדים, שיפור מיומנויות תקשורת, שיווק פרסום ומה שביניהם, אומנות המכירה, שירות כמנוע צמיחה ועוד לא מעט תחומים נוספים.

הרצאות במסגרת תוכנית העשרה והדרכה

אין זה סוד, כי אנו מאמינים שאנשים עושים את ההבדל בין ארגון טוב לבין ארגון מצטיין. ההרצאות שלנו, מתמקדות בהבנה כי שינוי והעשרה עצמית וארגונית מתבצעים דרך ההבנה כי נכון לבצע שינוי בתפיסות ההתנהגות והפעילות שלו ברמה האישית וברמה הארגונית. עובדים ומנהלים שמשקיעים בהם ומעניקים להם הזדמנויות להתפתחות והעשרה באמצעות הרצאות, ימי עיון וסדנאות הופכים לאפקטיביים הרבה יותר ובעיקר מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם. הרצאות וסדנאות קצרות שלנו – מביאות לשינוי.

כיצד אנו מתאימים את ההרצאה לארגון?

בראשונה אנו מתמקדים בלימוד ובאיתור צרכי הלקוח בהיבטים הקשורים לאיכות כוח האדם בארגון, ונושאים הזקוקים לשיפור. עובדים יחד, ומאתרים את הפעילויות הנדרשות. ומתאימים את ההרצאות ואו את מהערכי ההדרכה והסדנאות לארגון ולמנהליו. תמיד אנו משמשים לכם "כשותף לחשיבה ולהתלבטות" וכקבלן ביצוע בדרך לחיזוק העשרה והדרכה של צוות המנהלים העובדים וההנהלה אצלכם.

הרצאות מעוררות השראה לעובדים ומנהלים

  • אינטליגנציה רגשית ותקשורת בינאישית – הרצאה מדהימה אינטראקטיבית העוסקת בחשיבותה של האינטליגנציה הרגשית והתקשורת בבינאישית. ננסה להבין מה מבדיל מנהלים ועובדים מצטיינים מאחרים? השימוש בתקשורת ככלי ניהולי, הכרת סגנונות התקשורת השונים, פיתוח יכולת ההקשבה והאמפתיה בתוך הארגון, שיפור ולימוד מיומנויות בתחום.
  • ניהול וגישור משברים וקונפליקטים – הכיצד נכון להתמודד ולנהל משברים עסקיים? משברים אישיים? בהרצאה נבצע מיפוי סוגי הקונפליקטים, שיטות ומתודולוגיות לשימוש במשבר ככלי לצמיחה, המגשר הפנים ארגוני, כמנהיג ודמות הפותרת משברים, איתור אופציות בסיסיות לפתרון, "האגו" כיצד מתגברים רותמים ומשתלטים עליו.
  • מהו שרות מנצח? וכיצד הופכים אותו למנוע צמיחה? – זאת הרצאה\סדנה קצרה או סדנה חד או רב יומית, הבאה לנתח ולבחון את מאפיינים של חברות המופת בתחום השרות וכיצד הן מגיעים ליצור חווית שרות רגשית ללקוח כדרך לחזק את נאמנותו ולגרום בכך להגדלת סך הקניות החוזרות. נבחן הכיצד בונים קשר ישיר בין מכירה, רווחיות שימור ומניעת נטישה. נדון ונציג מה נדרש לחברות מופת לבצע בכדי להיות בחזית שנה אחר שנה.
  • מחלות מנהלים – כיצד מונעים זאת – הדרישות העומדות בפני מנהל או עובד הן אדירות: עליו לקבל החלטות רצוי נכונות עד כמה שיותר, במצבי אי וודאות, לחיות במחסור כרוני של המשאבים החיוניים – זמן וכסף. בעוד ש"לחץ" לזמן קצר מביא לדריכות, ערנות ו"להזרמת אדרנלין" לגוף, הרי שללחץ מתמשך ישנם תסמינים קשים – גופניים ונפשיים. בהרצאה למנהלים נבחן מהצריך לעשות? כיצד פועלים נכון יותר? וכיצד מונעים זאת?

בחרו הרצאות השראה ניהוליות וקבעו את המועד לביצוע.

הרצאות מעוררות השראה ומתמקדות בעולמות התוכן של חברות עסקים עובדים ומנהלים, לא פעם משמשות כ- "אייס ברייקרים" יכולים  להיות חשובים מאד בתוך המרוץ המטורף של כולנו. תמיד נכון כי כמנכ"ל ואו כהנהלה תדעו לבצע אחת לרבעון "פסק זמן ניהולי" ברמת החברה שיוקדש ללמידה ולימוד נושאים שקצת יכולים לגרום לכולנו לחרוג משבילי החשיבה והפעילות המוכרים. אני מבקש שוב לקבוע, כי הרצאות וסדנאות קצרות וממוקדות למנהלים יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור להעצמה הדרכה ופיתוח עובדים ומנהלים מהתחום.

ההשקעה בעובדים ובמנהלים תמיד ראויה

מפגשי העשרה, יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. זה משדר למנהלים ולעובדים כי הארגון מודע לצורך לעצור מפעם לפעם ולו לשעתיים שלוש בכדי להעניק ולהטעין את עובדיו ומנהליו בידע חדש. זאת כחלק מבניית תרבות ארגונית, התומכת בהעשרה ופיתוח עובדים ומנהלים. היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד, בואו נשוחח על כוס קפה.

צרו קשר ישיר

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת הרצאות וסדנאות קצרות וממוקדות בנושא של "השראה ניהוליות". פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

המחברים:  עדני יצחק ומשה גלילי

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקולים חיוניים למרכיבי עדשות מגע
כניסה לעולם עדשות המגע היא החלטה שיכולה לשפר משמעותית את איכות החיים והראייה שלך. בין אם אתה שוקל...
קרא עוד »
אפר 07, 2024
לימודי תודעה – מדוע זה מועיל?
דבר כמו לימודי תודעה יכול להיות בעל ערך רב עבור כל אחד מכם שירצה להכיר את עצמו בצורה טובה יותר ולהיות...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021
5 טיפים למעבר דירה
מתכננים לעבור דירה? ובכן רגע לפני שאתם אורזים את כל הפריטים שלכם בארגזים, ריכזנו בעבורכם כמה טיפים...
קרא עוד »
מאי 03, 2020