מיתוסים שחייבים לנפץ על קורס פסיכומטרי אונליין

בחינה פסיכומטרית היא דרישת חובה בדרך לאוניברסיטה או למכללות וניתן לחזור עליה רק במועד הבא, כלומר כעבור מספר חודשים. תוצאה נמוכה מהנדרשת מחייבת בחינה נוספת והוצאות נוספות, אם אתם עדיין מעוניינים להתקבל לחוג שבחרתם. רבים נבחנים בפסיכומטרי שנים לאחר סיום לימודי התיכון והם נדרשים לרענון ידע בפרקי הבחינה – חשיבה כמותית, חשיבה מילולית ואנגלית. לכן תעשיית קורסי ההכנה פורחת ומדובר בקורסים שאינם זולים ובצורך לחזור לסספסל הלימודים ולהתרכז בחומר הנלמד לאחר נסיעה מהבית, שעלולה להיות ארוכה ומתישה. למידה פרונטלית עלולה להיות קשה ומעיקה ולא להניב את התוצאות הנדרשות ולכן כדאי לשקול גם למידה אונליין ולהפריך מיתוסים שחייבים לנפץ.

היתרונות של קורס אונליין

רבים חוששים מקורס פסיכומטרי אונליין משום שאינם רגילים לשיטת הלימוד הזו ושבויים במיתוסים רבים על חסרונותיה. נכון שאינכם יושבים בכיתה עם תלמידים נוספים, כמו בימי בית הספר, אבל את הקוס מלמד מורה מוסמך בתחום וניתן להפנות אליו כל שאלה שתעלה בדעתכם. מיתוס נוסף הוא שהוראה אונליין אינה אפקטיבית לעומת הוראה פרונטלית, אבל הניסיון מוכיח שהוראה אונליין מאפשרת גם לתלמידים פחות טובים להצליח בעזרת תרגול רב והקשבה נוספת לקורסים המקוונים בכל שעה בה ירצו. קורס אונליין ניתן לרכישה אבל לפני כן עדיף לבדוק האם הוא אכן מתאים לכם ולצפות בשיעור לדוגמה ובפתיחות שיעורים, וכל זאת בחינם. רבים ימצאו בו פתרון הולם שעוזר בהכנה למבחן ומשפר את הסיכויים להשיג את התוצאה הרצויה.

למידע על קורס פסיכומטרי אונליין וקורס להשלמת בגרות במתמטיקה באינטרנט>>>

פנייה לחברה אמינה

קורסים אונליין מיועדים לכך שתעברו את הבחינה בציון הנדרש לכם כדי להירשם לחוג המבוקש באוניברסיטה או במכללה, ולכן חשוב לבדוק לפני הרכשה מיהם המורים ומה הרקע שלהם, וזאת כדי להימנע מהוראה לקויה ועוגמת נפש.   

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נמצאים עם אדם שסובל מהתקף חרדה? כך תעזרו לו
התקף חרדה הוא אחד הדברים הכי פחות נעימים שיכול אדם לחוות. בנקודה הזו בליל של מחשבות חרדתיות המשתנות...
קרא עוד »
אוג 11, 2020
לימוד אקסל – איך בוחרים היכן ללמוד?
כשאנחנו מתכוונים ללמוד מקצוע מסוים, בין אם זה עריכת דין ובין אם זה תחום אחר, אז קל לנו לדעת כיצד לבצע...
קרא עוד »
פבר 14, 2022
פתיחת הפוטנציאל של מערות ענן: שיקולים מרכזיים לייעול הפעילות העסקית
בתור סמכות בעלת שם עולמי בטכנולוגיית ענן, אני כאן כדי להדריך אותך בעולם המורכב של מערות ענן, ולשפוך...
קרא עוד »
אוק 11, 2023