קורס ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתא

הבנקים יודעים יפה מאוד לשווק משכנתאות, אבל הציבור הבין שהוא עלול לשלם על כך ביוקר. מכיוון שהביקוש לייעוץ משכנתאות התרחב מאוד ומדובר במקצוע שאפשר להתפרנס ממנו בצורה מכובדת, אנשים מעשיים ורציניים שואפים להשתלב בתחום. נסביר, אם כן, איפה לומדים ומה צריך לדעת על קורס ייעוץ משכנתאות – מה לומדים על מנת להשתלב במקצוע דינאמי, חשוב, בעל משמעות צרכנית, עסקית וכלכלית לציבור רחב בישראל. 

לפרטים ולהרשמה בקרו באתר שלנו: https://macademy.co.il/

לקבל כלים בנדל"ן, במימון ובאשראי 

ייעוץ משכנתאות פרטי במיטבו משלב בתפקידו היבטים במימון, כלכלת המשפחה, קידום עסקאות נדל"ן. תוך כדי קורס ייעוץ משכנתאות לומדים מגוון רחב של נושאים, לרבות תחום הנדל"ן, צורות רישום הנכסים, שעבודים, מימון ואשראי. בקורס מקצועי שמים דגש על סוגי עסקאות נדל"ן שונות, מימון נכסים, צדדים משפטיים ורבדים של מיסוי. יועץ צריך לשלוט היטב בזיהוי עסקאות מימון מוצלחות, תפירת משכנתאות מוצלחת על פי צרכי הלקוח. כאשר אתם מחפשים קורס ייעוץ משכנתאות, שימו לב לטיב המרצים ולאופי הלימוד. תמיד עדיף מרצים שהם בעצמם יועצי משכנתאות מנוסים, כאלה שחיים את התחום ויודעים את הפרקטיקה. 

איפה ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות 

במכללת מסלולים תקבלו את כל הכלים על מנת להפוך ליועצי משכנתאות משגשגים. מלבד תמיכה מקצועית וליווי מלא לאורך כל הדרך, התלמידים מקבלים כלים נוספים, שיאפשרו הצלחה בתחום גם מכיוון השיווק והמכירות. איך לטפל בלקוחות ולסגור משכנתאות, מצד אחד, ואיך לייצר מעטפת שלימה של לקוחות מרוצים, מצד שני. עם סיום הקורס, מתקיימת תקופת התמחות מעשית. בנוסף, מדובר בקורס גמיש, שניתן להשלים בתוך חודש אחד עד שלושה חודשים, בהתאם למוטיבציה, לרצון ולזמן הפנוי שלכם. הקורס כולל תרגול וסימולציות, כך שלאחריו, אתם בעלי תשתית עמוקה של ידע ומוכנים לקראת ההתמחות המעשית שלכם. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צהבת יילודים: האם התינוק שלי יכול לסבול מזה?
הפחד הגדול ביותר של כל הורה הוא, שהילד שלהם יחלה במחלה מסוימת. אחת כמה וכמה זה נכון כשמדובר על...
קרא עוד »
אוג 17, 2020
מה נלמד בסדנת זילוף של לייזה תובל?
אם אתם אוהבים את תחום האפייה, אתם בוודאי מחפשים סדנאות שונות שיכולות לסייע לכם לפתח את התחביב שלכם,...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
בדק בית מומלץ
בשעה טובה אתם מתעניינים באפשרות של רכישת דירה? לא רק שאתם קונים דירה, זו גם הולכת להיות דירה שמגיעה...
קרא עוד »
יול 20, 2022