ספרים לפסיכומטרי – מהיכן לקנות?

ספרים לפסיכומטרי

אם יש לכם שאיפות להיכנס למסלול לימודים אקדמאי ייתכן מאוד ותצטרכו לעבור את מבחן הפסיכומטרי בציון מסוים כדי להתקבל ללימודים. מבחן הפסיכומטרי בנוי בצורה כזו שהוא בוחן את היכולות הלימודיות והמחשבתיות שלכם ובכך למעשה מעריך את היכולת שלכם להתמודד עם חומר לימוד בדרגות קושי שונות. בסופו של דבר, המטרה היא שתלמדו מקצוע שאתם אוהבים מצד אחד ושלא תנשרו מהלימודים באמצע מצד שני. לכן אדם שיש לו ציון פסיכומטרי 550 למשל, אינו יכול להתקשר ללימודי רפואה או משפטים. לא בגלל שאין לו שכל, לא בגלל שאולי עם קצת עבודה קשה הוא לא יוכל לשפר את רמת הלימודים שלו, אלא בגלל שנכון לנקודת הזמן שבה הוא קיבל ציון זה בפסיכומטרי, הוא ככל הנראה לא יוכל להתמודד עם חומרי הלימוד הקשים והמעמיקים בתחום הרפואה והמשפטים.

כיצד עוזרים לנו הספרים לפסיכומטרי?

ספרים לפסיכומטרי הנם למעשה ערכת ספרי לימוד שמטרתם היא להציג לנו את הפרקים והחלקים השונים של מבחן הפסיכומטרי, להסביר לנו בדרך של קריאה וכתיבה, את חלקי המבחן, הניואנסים השונים החשובים ללימוד כדי לפתור תרגילים מסוימים וכמובן משאירים לנו שאלות ותשובות לצרכי תרגול. ישנם אינספור ספרי פסיכומטרי של מרכזי לימוד שונים ואתם רוצים את ערכת הספרים המתאימה והנוחה ביותר עבורכם ללימוד ותרגול הפסיכומטרי.

סוגים של ספרים לפסיכומטרי:

ישנו ספר לכל חלק במבחן וכמובן ספרים נוספים שמעניקים הרחבות לפרקים מסוימים: ספר ללימוד אוצר מילים באנגלית, ספר ללימוד אוצר מילים בעברית, ספר ללימוד אלגברה, ספר ללימוד גיאומטריה, ספר לבעיות מילוליות, ספר למטלות כתיבה, ספר עם מכלול שלם של מבחנים לתרגול ועוד.

ספרים לפסיכומטרי של מכללת זינוק ומה מיוחד בהם:

כפי שאמרנו ישנם הרבה סוגים של ספרים לפסיכומטרי אז מה מיוחד כל כך בספרים של מכללת זינוק אתם שואלים? ובכן ספרים אלה מותאמים גם לתלמידים עם לקויות למידה ועל כן הם כוללים חלקי מבוא לכל סוג תוכן, הסבר ברור ומובן במילים פשוטות לכל סוג תרגיל והיתרון המשמעותי ביותר הוא סרטוני פתרונות לרוב התרגילים המוצגים בספרי הלימוד. כן כן, תוכלו לצפות בסרטון עם פתרון מוקלט בווידיאו שיעזור לכם להבין טוב יותר כיצד לחשוב ולפתור את התרגילים מאשר סתם לקרוא את התשובה מהספר.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספרי קריאה והשימוש החינוכי בהם
קריאת ספרים היא מיומנות חשובה מאד שכדאי מאד להתמיד בה. בעזרתה אפשר לרכוש כישורים חדשים ולהבין לא מעט...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
תוכנית אוגנדה – עובדות חשובות
תוכנית אוגנדה הייתה בעצם ההצעה הבריטית במזרח אפריקה, באזור שהיה בשליטה בריטית. התכנית הזו עוררה מתח...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021
חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה
למקומות עבודה גדולים או מוסדות מגיעים בכל יום הרבה מאד אנשים חלקם עובדים במקום זה ומגיעים בכל יום...
קרא עוד »
פבר 25, 2021