סדנה לדיבור מול קהל

דיבור מול קהל

שוב פעם זה קורה לכם. אתם צריכים לדבר מול העובדים האחרים ובמקום להתמקד במה שאתם צריכים להגיד כדי להעביר את המסרים שלכם אתם רק "שולחים" לעצמכם מחשבות שליליות. "הנה עכשיו הם יצחקו עליי", "למה הם מסתכלים בסמארטפון?", "אני כל כך משעמם?", "איך אני אמורה לזוז?", "בטח יפטרו אותי מחר", אלו המחשבות שמטרידות אתכם, ואם לא די בכך, הידיים שלכם מזיעות ורועדות, הדופק שלכם מהיר ואתם פשוט סובלים ורוצים לברוח מהמקום. 

מה? לעמוד מול קהל זה לא רק להסמיק, לרעוד ולהזיע בידיים?

כן, אם גם אתם חשים בכל התופעות הללו ואם אלו המחשבות שעוברות בראשכם כאשר אתם עומדים מול קהל, ככל הנראה אתם סובלים מפחד קהל, ועמידה איתנה, חיוך, תגובות מהירות ושנונות ליושבים בקהל ותיאור מקרים בצורה מרגשת נראים לכם כמו חלום רחוק ובלתי אפשרי.

קיימת דרך לשנות את החוויה שלכם, וגם אתם יכולים להגיע למצב שבו תעמדו ותלמדו איך לדבר מול קהל ותגרמו לאנשים להיסחף אתכם בלי לחשוב על מצב כפות הידיים הדביקות שלכם, הנשימה המהירה שלכם או הסומק שעולה בלחיים שלכם – כי כל התופעות הללו לא יתרחשו.

סדנה לדיבור מול קהל – לייצר סנכרון בין הגוף והראש

לא מעט אנשים סובלים מפחד קהל, כך שאתם ממש לא הראשונים או האחרונים שנאלצים להתמודד עם הבעיה, אך אתם כן יכולים לסייע לעצמכם לצאת מספינת הפחד ולשנות את התפיסות שלכם.

במהלך הסדנה דיבור מול קהל לומדים המשתתפים על הפסיכולוגיה של התנועה, מבצעים תרגילים שונים מעולם המשחק, לומדים כיצד להימנע מבלקאאוט, איך לצאת מבלקאאוט במהירות ואיך להפחית מהפרפקציוניזם.

כמו כן, לומדים המשתתפים איך לספר סיפור, איך לנוע ולהשתמש בגוף כדי להעביר מסרים, איך להשפיע על המצב הרגשי של היושבים בקהל, איך להגיב לשאלות ותגובות של הקהל ואיך להגיש תכנים. הסדנה מציעה עוד כלים חשובים לרבות מפגשי תרגול.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנת כתיבה למתחילים – כל מה שחשוב לדעת
כתיבה היא דרך מעולה להביא את עצמנו. המילים והמשפטים מאפשרים לנו לבטא מחשבות, רגשות וחלומות, ולהכיר...
קרא עוד »
מאי 22, 2022
חומרי איטום לגג – מתי נכון לאטום ועם מה הכי מומלץ?
את הגגות יש לאטום היטב מאחר ומרבית הנזילות מגיעות מהם. הסיבה היא שטחם הרחב, מאחר ורבים מהם שטוחים...
קרא עוד »
אוק 12, 2021
תובנות מפתח לחינוך באקדמיה: מה כדאי לדעת לפני שמתחילים
יציאה למסע אקדמי יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. מאמר זה נועד להאיר ארבעה עד שמונה היבטים חיוניים...
קרא עוד »
ינו 17, 2024