אימון עסקי בליווי אישי למנהלים

מנהלים רבים חשים שהדרך היחידה שלהם להתמודד עם אתגרים מסוימים היא ללבן אותם יחד עם דומים להם באותם תפקידים ומעמד כך שהם יכולים להבין אותם טוב יותר. לכן, הם יפנו אמנם לייעוץ וליווי מקצועי אבל יבקשו לקבל אותם ממי שבאמת מבין מהו ניהול בישראל וכיצד עושים זאת נכון. אפשר למצוא מנהלים כאלה מקבלים את הליווי שנדרש להם על ידי מאמנים עסקיים שונים ואחת הדרכים לקבל אימון עסקי נכון לרבים מהם היא על ידי תכנית של חניכה ומנטורינג מקצועי שניתן על ידי קהילה של מנהלים כמוהם. זה רעיון שמיושם יותר בחו"ל בקהילת העסקים העולמית ובישראל הוא התחיל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות שבהן יש פעילות דומה לזו כאן. ארגון TAB הוא ארגון שמציע למנהלים להצטרף לקהילת מנהלים כמוהם על מנת לקבל ליווי עסקי אישי על ידי בכירים שמבינים בדיוק מה נדרש להם.

סיעור מוחות וליבון סוגיות

לכל מנהל יש את שיטת קבלת ההחלטות שלו ולכל מנהל יש אתגרים שחלקם זהים לכולם. כשהוא צריך לבדוק רעיונות שונים ולקבל החלטות אין ספק שהדרך הטובה ביותר היא לעשות זאת עם מנהלים כמוהו שעברו את אותו דבר. ההבדל שבין כישלון להצלחה במקרים כאלה היא היכולת לשתף אנשים אחרים שעוזרים להסתכל על הבעיה בעיניים אחרות ובכך גם פותחים פתח לרעיונות נוספים ולדרך יצירתית יותר לקבל הכרעות ולהניע תהליכים בכל ארגון. זה מה שחשוב לכל מנהל כאשר הוא נפגש עם המלווה שמעניק לו אימון עסקי שהוא זקוק לו.

אימון עסקי הוא בדיוק כמו כל אימון

מאמן עסקי הוא כמו כל מאמן שמלווה את החניך המאומן שלו והוא עוזר לו למצות את הפוטנציאל שלו להגיע ליעד שהגדיר לעצמו. אם המאומן מתקשה להגדיר גם יעד נכון זהו תפקידו של המאמן לעזור לו להבין מהו ולחתור לשם הודות לכישוריו, השכלתו וחשיבתו. זה חלק בלתי נפרד מההישגים שאפשר להגיע אליהם תוך כדי אימון עסקי טוב שניתן על ידי מנהלים עמיתים שמבינים את התהליך ובמה זה כרוך.

לנהל את העסק טוב יותר

בין אם אתם אנשי עסקים עצמאיים או מנהלים בכירים שכירים בחברה, אתם זקוקים לידע מקצועי כדי לנהל טוב יותר וכדי להגיע להישגים. המתח הברור והטבעי בתפקיד כזה יכול להתפוגג מאוד אם יהיה לכם מאמן עסקי שיוכל ללוות אתכם ולבדוק אתכם היתכנות של כל מיני תכניות והחלטות שתרצו לקבל ולדעת שהגעתם להחלטה הנכונה ביותר לארגון ולעסק שלכם. זה מה שעושה כל אימון עסקי ליעיל ולמניב תוצאות, כאשר אתם והמאמן העסקי שלכם רואים עין בעין ומתואמים בפעילות הניהולית שלכם בדרך להצלחה. זה חשוב לקבל עצות כדי לא לעשות טעויות, זה חשוב ללמוד מניסיונם של אחרים, וזה בוודאי יכול לעזור לכם להגיע לתפקיד הניהולי הבא שלכם לאחר עוד הצלחה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סירוס כלבים בזמן קורונה
בעלי כלבים רבים בוחרים שלא להגיע לוטרינרים כלל בעת ימי הקורונה. חשוב לדעת שישנו וטרינר חרום אשר יכול...
קרא עוד »
מאי 13, 2020
שכר מינימום לסטודנט, יש דבר כזה?
שכר מינימום קיים בכל המשק והוא מקיף את כל הסקטורים וכולל גם את הסטודנטים. השכר השעתי המינימלי הוא 29.12...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
נקודות מרכזיות בתכנים של קורס מנהלים – אימון ומנטורינג אישי?
ככלל אנו כיועצים ארגוניים המשפרים ביצועים ומיומנויות ניהול ומנהיגות, עושים זאת באמצעות קורס מנהלים...
קרא עוד »
מאי 21, 2023