למה לשלוח את הילד לסאמר סקול בקיץ?

סאמר סקול

שוקלים לשלוח את הילד או הילדה אל עבר מחנה קיץ? ובכן, הנה כמה סיבות טובות להפסיק להתלבט ולשלוח את הילד למקום איכותי, מהנה וחוויתי שבו הקיץ המקרב ובא יהיה הכי זכור. לטובה כמובן.

פשוט לומדים אנגלית בכיף

לרכוש שפה זרה  זה לא ממש דבר פשוט, אבל אם לוקחים ילד שמתחיל ללמוד שפה זרה ומביאים אותו אל המקום שבו מדברים אותה ואותה בלבד, מקבלים ילד שלומד להכיר אותה ולהשתמש בה בצורה הרבה יותר טובה מכל טקסט שהוא למד לקרוא ולהבין בשיעור עם המורה. שליחה של ילדים וילדות אל סאמר סקול בקיץ מאפשרת לימודי אנגלית בסאמר סקול מבלי שהילד מבצע למידה משעממת בכיתה, אלא עם למידה פעילה והרבה, הרבה יותר מהנה.

מסתגלים יותר בארץ אחרת

אחד מן היתרונות של שליחת ילדים אל סאמר סקול בחול הוא העניין הזה של הקניית הרגלים חשובים כמו לדעת כיצד להסתגל במקום שבו לא נמצאים ההורים. אם הילד הוא כזה שההורים חינכו אותו בצורה טובה, אז כל הדברים הללו יבואו לידי ביטוי ברגע בו הוא ימצא את עצמו כאשר הוא עצמאי וברשות עצמו וצריך ללמוד להסתדר פחות או יותר, לבד. היכולת להסתגל היא חשובה בחייו של כל אדם, וזו דרך מעולה לרכוש אותה.

מכירים חברים חדשים בחול

לכל ילד יש רשימה של כמה חברים טובים שהוא מכיר בארץ. זה יכול להיות מהנה לא פחות להרחיב את מעגל החברים הזה אל כמה חברים שנמצאים הרחק מעבר לים. עם האינטרנט כל סוג של תקשורת נעשה להרבה יותר פשוט, עם שיחות שניתן לבצע בצ׳אטים ובשיחות וידיאו ללא עלות בכלל עם אנשים שחיים רחוק מכאן.

זו חוויה מעצימה לכל ילד

לצאת אל עבר מדינה אחרת ולהכיר שם מקום חדש עם אנשים חדשים זו חוויה מאוד חזקה שמלווה כל ילד עוד הרבה לאחר שזו הסתיימה לה. זו חוויה מכוננת שזכות לעבור אותה, ואם ההורים מציעים את האפשרות הזו כדאי לאמץ אותה בשתי ידיים ולעשות הכל על מנת שזו אכן תצא לפועל…

ראו גם: לימודי גלישת קייט סרפינג

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי קבלה – האם זה לכולם?
התשובה היא כן ולא. ולמה הכוונה? בסופו של דבר, קבלה היא עולם שלם של הבנות עמוקות ברזי התורה, ולא כל אדם...
קרא עוד »
אפר 25, 2020
בריכה לגינה, למרפסת ולחצר הפרטית 
ישראל היא לא בדיוק דנמרק. ישראל לא מאופיינת במדשאות ירוקות, אגמים קפואים בחורף ועוד. ישראל היא מדינה...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
איך להפוך את חדר הילדים למקום שהם לא ירצו לצאת ממנו?
אם גם אתם הורים לילדים ואתם תוהים מה באמת חשוב לילדים שלכם, כדאי שתדעו: הם צריכים חדר שיהיה שייך רק...
קרא עוד »
נוב 16, 2022