מהי שיטת NLP והאם יעילותה מוכחת?

אימון אישי בשיטת NLP

אם שמעתם פעם על שיטת טיפול NLP, חשוב שתדעו שמדובר על שיטת טיפול פופולארית מאוד, אשר לא מעט מטפלים בוחרים לטפל דווקא באמצעותה כיום. משמעותו של NLP – Neuro-Linguistic Programming  – ניתוב עצבי לשוני והוא הוגדר על ידי המפתחים שלו כחקר החוויה הסובייקטיבית  אם אתם מחפשים שיטת טיפול שיכולה לסייע לכם, ייתכן מאוד שכדאי שתבחרו דווקא בשיטה זאת.

מהי שיטת NLP?

הנחת היסוד של השיטה היא שהמציאות שאנו חווים אותה היא סובייקטיבית ולכן, כל מה שמייצר את החוויה שלו, את ההתנהגויות שלנו ואת הרגשות שלנו הן מבנים פנימיים. בשיטה זאת, לומדים כיצד להשתמש במוח ולקחת שליטה על ההרגלים, הפעולות והרגשות שלנו וכן, על האופן שבו אנחנו בוחרים לתקשר ולהגיב לגבי מצבים שונים. הייחודיות של שיטה זאת גובלת בשימושים שניתן לעשות בה. בהתאם לשיטה זאת, לא מספיק להבין מה גורם לאדם להתמכר למשהו, להיות בדיכאון, להיות דחיין ועוד, אלא, להתערב בכל מה שמתחולל אצל האדם ולסייע לו באמצעות כלים ותהליכים יישומיים ליצור שינויים חיוביים. שיטת הטיפול המדוברת רלוונטית עבור מגוון מצבים רחב ובכוחה לסייע לאדם להתמודד עם קשיים שונים בחייו.

האם שיטת NLP היא שיטה מוצלחת?

מוכח כיום שבאמצעות אימון אישי בשיטת NLP ניתן לסייע לכל אדם לחולל שינוים בחייו. באמצעות השיטה האדם לוקח אחראיות על חייו, לומד טכניקות שונות שיכולות לסייע לו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם כל בעיה וכן, לחיות את חייו בצורה נינוחה יותר וטובה יותר. כמובן שחשוב מאוד לבחור במטפל מקצועי ומוסמך בתחום, אשר יודע כיצד לטפל בשיטה זאת בצורה הטובה ביותר ולנצל את כל היתרונות שבה לצורך סיוע לאדם שבוחר בטיפול דווקא בשיטה זאת.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת יתרונותיו של חינוך להשקעות
בעוד שהיתרונות העיקריים של למידה על השקעות מוכרים באופן נרחב - צבירת עושר, תכנון פרישה וביטחון פיננסי...
קרא עוד »
אפר 09, 2024
קורס דירקטורים – המדריך המלא
בחברות עסקיות, דירקטורים מייצגים את בעלי המניות של החברה. על מנת להבין את נושא זה, נברר במאמר, מהו קורס...
קרא עוד »
אפר 10, 2019
Future simple – מבולבלים? גם אנחנו
הטיית פעלים בשפה האנגלית לזמן עתיד future simple מתבצעת על ידי הוספה של המילה will לפני הפועל. עתיד פשוט נחשב...
קרא עוד »
אפר 21, 2021