ארתרוסקופיות כתף – כל מה שחשוב לדעת

ארתרוסקופיות כתף הן הליך כירורגי שניתן לבצע במטופלים עם שרוול מסובב קרוע. ארתרוסקופיה היא הליך כירורגי זעיר פולשני המשמש לאבחון וטיפול בבעיות במפרק הכתף. זה נעשה על ידי ביצוע חתך בעור והכנסת צינור דק ומואר שבקצהו מחוברת מצלמה. היתרונות של ניתוח ארתרוסקופי כוללים פחות כאב, החלמה מהירה יותר והפחתת הסיכון לסיבוכים.

ארתרוסקופיות כתף – כל המידע החשוב

הכתף היא מפרק כדור ושקע שנשלט על ידי קפסולת המפרק הגלנוהומרלית ושרירי השרוול המסובבים. הכתף היא מבנה מורכב ויכול להיות די קשה לתיקון. הארתרוסקופיה של הכתף היא טכניקה כירורגית זעיר פולשנית שבה מוחדר ארתרוסקופ, מכשיר עם מצלמה, דרך חתך קטן אחד או יותר בעור כדי לבחון ולטפל בבעיות של הכתף. הארתרוסקופיה של הכתף עשויה להתבצע למטרות אבחון כגון הערכת נזק לגידים, בורסה או רצועות; לטיפול בקרעים במבני רקמות רכות; להסרת גופים זרים מתוך המפרק; לתיקון פגמי סחוס; או מכל סיבה אחרת הדורשת גישה למבנים בתוך

מחפשים מידע לגביי קרע לברום בכתף? היכנסו >>

מדובר בהליך כירורגי נפוץ

ארתרוסקופיה של הכתף היא הליך כירורגי שבו מוחדר ארתרוסקופ דרך אחד ממפרקי הכתף כדי להתבונן במפרק ולהסיר כל חסימה. מטרת ביצוע ניתוח זה היא לאבחן, לטפל או לנהל בעיה במפרק הכתף. הליך זה יכול להיעשות בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

ניתוח כתף ארטרוסקופי הוא הליך המשמש לאבחון וטיפול בפציעות כתף. זה נעשה על ידי הכנסת מצלמה קטנה למפרק כדי לראות את הנזק ולהסיר כל רקמה פגומה. ניתוח כתף ארתרוסקופי קיים כבר עשרות שנים, אך זה לא היה עד לאחרונה כאשר הוא הפך לשימוש נרחב יותר. הסיבה לכך הייתה בגלל הבטיחות והיעילות שלו בטיפול בדלקת פרקים – אחת הגורמים השכיחים ביותר לכאבי כתף.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות מפתח לחינוך באקדמיה: מה כדאי לדעת לפני שמתחילים
יציאה למסע אקדמי יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. מאמר זה נועד להאיר ארבעה עד שמונה היבטים חיוניים...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
לקראת החגים: רעיונות לקינוחים טעימים ומיוחדים!
חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדים גדולים, ולמרות שנגיף קורונה עדיין בסביבה, רבים מאיתנו מתחילים להתכונן...
קרא עוד »
ספט 11, 2020
איך בוחרים מורה ליפנית
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים באופציה של קורס יפנית. מדובר ללא ספק על שפה עשירה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021