לקראת החגים: רעיונות לקינוחים טעימים ומיוחדים!

סושי פירות

חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדים גדולים, ולמרות שנגיף קורונה עדיין בסביבה, רבים מאיתנו מתחילים להתכונן לחגים. אילו קינוחים מוצלחים תוכלו להכין לכבוד ערב החג? ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות מקוריים ומדליקים במיוחד.

סושי פירות

אין ספק שפירות יכולים להרכיב קינוחים מנצחים, אבל אם אין לכם זמן לאפות ולבשל, תוכלו להזמין משלוח ייעודי של סושי פירות. למעשה, סושי פירות הוא טעים וגם נראה מרשים במיוחד, ואם לא די בכך, הוא מתאים גם לטבעונים (במידה ואינו מכיל שוקולד).

אגב, אם תרצו, תוכלו להכין קינוחי פירות משלכם, ופשוט לחתוך פירות לקוביות ולאחסן בכוסות עד להגשתם.

עוגת דבש

עוגת דבש היא העוגה האידיאלית לראש השנה, ולמעשה, ההכנה שלה היא די פשוטה. המצרכים הבסיסיים הנדרשים עבור הכנת העוגה הם: קמח, אבקת אפייה, מעט קינמון, שמן, דבש, סוכר, ביצים ותמצית וניל – הכמויות משתנות בהתאם לגודל התבנית, וכמובן שניתן להוסיף לבלילה קפה נמס או תה כמו גם רום או ברנדי. את הבלילה מכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות, לשעה בערך (תלוי בסוג התבנית).

אלפחורס במילוי ריבת חלב

אם תרצו להכין עוגיות מוצלחות במיוחד, כדאי שתשקלו להכין אלפחורס, שהרי מדובר בעוגיות דרום אמריקאיות. למרות שזו עוגייה מיוחדת, טוב לדעת שהיא ידידותית להכנה. המרכיב העיקרי של העוגיות הללו הוא הקורנפלור והוא זה שנותן להן את המרקם הייחודי שלהן. מלבד קורנפלור תצטרכו גם חמאה, אבקת אפייה, אבקת סוכר, ביצים, ריבת חלב ושבבי קוקוס. התוצאה מאוד מוצלחת, והעוגיות נחשבות לייחודיות וטעימות במיוחד.

בננה בציפוי שוקולד וסוכריות

קינוח קל, פשוט וידידותי להכנה הוא הבננה המצופה. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשפד בננות על שיפודים פשוטים, לצפות אותן בשוקולד מומס ולהוסיף סוכריות צבעוניות או סוכריות שוקולד. את הקינוח אפשר גם לעשות בגרסה שאינה חלבית, ולצפות את הבננות בשוקולד מריר.

לא משנה אילו מאכלים תכינו למנה העיקרית, הקינוח הוא זה שמשאיר את הטעם הטוב בסוף הערב. בחרו בקינוחים האידיאליים ביותר, חפשו ברשת מתכונים מוצלחים, רכשו את המצרכים, וקדימה – זה הזמן להיכנס למטבח!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת לקראת תואר שני בפסיכולוגיה
אם אתם רוצים להתקבל בהצלחה ללימוד פסיכולוגיה מתקדמים במסגרת תואר שני, אז יהיה כדאי לכם לדעת שתצטרכו...
קרא עוד »
פבר 13, 2019
כל השימושים לשרת וירטואלי בענן
ככל שתעשיית מחשוב הענן ממשיכה לצמוח, זה הופך יותר ויותר הכרחי לעסקים לקבל גישה לשרתים וירטואליים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
איפה מוצאים מרצים מרתקים?
היום ניתן למצוא לא מעט מרצים שונים, המתמחים בתחומי החיים השונים, החל מבריאות ולייף סטייל ועד לטיפול...
קרא עוד »
ינו 14, 2019