קורס פסיכומטרי בשילוב משרה מלאה. אפשרי?

לימודי רפואה - בחו"ל או בישראל?

כל מי שעומד לפני לימודים באוניברסיטה, יודע עד כמה ניהול חיים סטודנטיאליים עם קיום במדינת ישראל יכול להיות קשה. כיום, יוקר המחייה ועלויות גבוהות של שנת לימודים – מונע מרבים לצאת אל הרפתקה של לימודי תואר ראשון וקיום בסיסי.

עם זאת ישנן עדיין דרכים טובות להתכונן להרשמה לאוניברסיטה, תוך שלימודים לקראת המבחן הפסיכומטרי המחייב הרשמה ללימודי תואר ראשון –  יכולים להתרחש במקביל לעבודה במשרה מלאה.

אבל כיצד עושים זאת? הנה כמה טיפים טובים:

אם אתם רוצים ללמוד לפסיכומטרי על מנת להוציא ציון גבוה, אך בד בבד לשלב את הלימודים עם עבודה, תוכלו לנקוט בכמה דרכים טובות, כגון:

לקיחת קורסים און ליין – כיום ישנם קרוסים און ליין שמאפשרים לסטודנטים לעתיד ללמוד לפסיכומטרי בכל שעה שנוח להם. במידה ויש לכם עבודה שניתן לפתוח בה מחשב או להביט במהלכה במכשיר הנייד – תוכלו לתרגל אלפי שאלות לפסיכומטרי וליהנות מקורס פסיכומטרי ומשיעורים און ליין דרך אתרי אינטרנט ייעודיים.

ביצעו סימולציות – חשוב לפני זמן הבחינה לבצע סימולציות גם דרך האינטרנט או באמצעות מורה פרטי שילווה אתכם און ליין. מי שירשם ללימודי פסיכומטרי במוסד מסודר, יוכל ללמוד וליהנות מתמיכה של מורים ומדריכים און ליין, גם בזמן העבודה.

מורה פרטי – כדי ללמוד לפסיכומטרי באופן פרטני ואישי, תוכלו לשכור שירותים של מורה פרטי. שירותים כאלה ניתנים על ידי מדריכים מנוסים, כמו גם שישנם כיום באינטרנט אתרים ייעודיים שעוסקים בהכנה לפסיכומטרי בהם אפשר למצוא מורה טוב.

לימודים בשעות הערב – נסו להירשם ללימודים בשעות הערב. חוברות הכנה עבור הבחינה הפסיכומטרית המקצועיות בתחום, מקנות תכנית לימודים גמישה גם לסטודנטים לעתיד אשר עובדים במשרה מלאה מבוקר עד ערב.

לסיכום, כל אלה ואחרים ושאר שיטות מקנות את היכולת להתמודד עם בחינת הפסיכומטרי ובכך, להתכונן לעתיד.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה שלא ידעת שכדאי לדעת על לימודי פייתון לילדים
ככל שהאוריינות הדיגיטלית הופכת חשובה יותר ויותר בעולמנו ההולך ומתפתח, הורים ומחנכים כאחד מתחבטים...
קרא עוד »
ספט 27, 2023
לימודי אנגלית למתחילים
רמת האנגלית שלכם בסיסית למדי, וכעת אתם רוצים להתחיל ללמוד ברצינות על מנת לשפר את הרמה שלכם? ניתן...
קרא עוד »
אפר 21, 2021
איך להתמודד עם התקפי זעם של ילדים?
ילד שנכנס להתקף זעם חש אבוד ומוצף ברגשות. הוא סוער ומבולבל, מאבד שליטה ואז מתחיל להשתולל. מדובר על...
קרא עוד »
אוג 31, 2021