לימודי רפלקסולוגיה לדעת איפה ללחוץ

לימודי רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה זה אחד מתחומי הרפואה המשלימה אשר נמצאת כיום בשימוש רב תחומי. אנחנו מוצאים כי אנשים רבים שלא כל כך האמינו ברפואה המשלימה, כבר הפנימו כי אולי לא בכל תחום של הרפואה המשלימה הם אכן ימצאו מענה אך אם מדובר ברפלקסולוגיה, הרי שמדובר במשהו שאין דומה לו. הרפלקסולוגיה היא שיטת טיפול ייחודית המתמקדת בנקודות על כף הרגל. ידוע כי כף הרגל היא כעין מפה של כל הגוף כולו וניתן להשפיע באמצעות כף הרגל על כל הגוף. אם לוחצים בנקודות הנכונות ניתן ליצור שינויים בגוף המשתקפות באותה נקודה. הכירו את מסלול הלימודים ברפלקסולוגיה

הרפלקסולוגיה מאפשרת כיום להגיע לריפוי מלא בהרבה מאוד מקרים כאשר כך חוסכים שימוש בתרופות או טיפולים מסוגים אחרים.

למה מועילה הרפלקסולוגיה?

הרפלקסולוגיה התבררה כמועילה מאוד בהרבה מאוד מקרים. אם אלו דלקות אוזניים ואם זה חיזוק המערכת החיסונית. כך גם מועילה הרפלקסולוגיה לבעיות פוריות כמו גם לבעיות הורמונליות שונות. אין ספק כי מדובר בפריצת דרך ובטיפול אשר מסייע להרבה אנשים ונשים, ילדים ותינוקות אשר סובלים מבעיות שונות או מחלות מסוגים שונים והם מעדיפים לפתור אותה באמצעים טבעיים.

פונים אל איש מקצוע

בכל מה שקשור לטיפולים רפלקסולוגים, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע אשר יש להם את הניסיון כמו גם את הידע בתחום והם מסוגלים לתת את המענה המדויק בהתאם לצורך.

לא כל מי שלמד סדנה בתחום הרפלקסולוגיה הוא אכן איש המקצוע שיהיה מסוגל לתת את המענה ואת הטיפול הממוקד הנכון. חשוב לוודא כי מדבר באיש מקצוע עם תעודות שלמד את התחום במסגרת מכללת מעינות לרפואה משלימה למשל, ומכיר אותו לעמק והוא זה שיהיה מסוגל להעניק את הטיפול הכי נכון והכי מקצועי.

כי הוא אשר אמרנו. צריך לדעת אפה ללחוץ…

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עריכת רשימה ביבליוגרפית – 3 הכללים החשובים ביותר
הרשימה הביבליוגרפית הינה חלק משמעותי מכל עבודה אקדמית באשר היא. רשימה זו מהווה מקור אמין לכל המקורות...
קרא עוד »
יול 14, 2020
חשיפת ההטבות הנסתרות בבחירת ריהוט מעשי
כשזה מגיע לריהוט חללים, ריהוט פרקטי זוכה לרוב לשבחים על הפונקציונליות והיעילות שלו. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 13, 2024
דיו למדפסות HP
אם יש לכם מדפסת תוצרת חברת HP ואתם זקוקים לדיו חדש, אתם צריכים לחפש לעיתים אחר מוצרים מתאימים. אלו...
קרא עוד »
ינו 25, 2021