תרגול פסיכומטרי

מאגר עבודות אקדמיות בתעשייה וניהול

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן המיועד לבחינת יכולות לימודיות של אנשים וסיווג שלהם לפי ציון. ככל שהציון גבוה יותר כך יכולות הלימוד גבוהות יותר ומקנות כרטיס כניסה אפשרי ללימודים גבוהים ומורכבים יותר כמו לימודי רפואה, משפטים ומקצועות אחרים. ישנם גם מקצועות הדורשים ציון פסיכומטרי נמוך יותר כמובן וזה בדיוק הרעיון של הציון הפסיכומטרי. תארו לכם שכל אחד היה יכול להירשם ללימודי רפואה? מרבית הסטודנטים היו נושרים מהלימודים כבר בתחילתם ואז מבזבזים זמן רב, כסף ומאמץ על כניסה לתחום שהם לא יוכלו לשאת את כמות החומר בו והמורכבות שלו. אין זה אומר שציון נמוך יותר הופך אתכם לפחות חכמים אלא שיכולות הלימוד שלכם עשויות להיות פחות גבוהות מאחרים ועל כן תוכלו לבחור ענפים ומקצועות אחרים שיתאימו לכם יותר וסגנון הלימוד בהם הנו שונה.

כמה צריך לתרגל לקראת מבחן הפסיכומטרי ואיך עושים זאת נכון?

תרגול פסיכומטרי הוא חלק בלתי נפרד מהלימוד למבחן ולמעשה כל כולו הוא תרגול ותרגול. יצא לכם להתכונן שעות ארוכות מדי יום במשך כמה חודשים לקראת המבחן כשם שיש הרבה חומר ללמוד והוא מקיף נושאים רבים גם בחלק המתמטי וגם בחלק המילולי, אולם באמצעות קורס פסיכומטרי מתאים ניתן ללמוד טכניקות שונות לפתרון בעיות ותרגילים מה שיקל עליכם ויקצר את זמן התשובות שלכם במבחן.

האם יש הקלות בפסיכומטרי?

מעט מאוד תלמידים משיגים הקלות לקראת מבחן הפסיכומטרי ואם אתם חושבים שאתם מתאימים תוכלו לפנות אלינו במכללת זינוק ונוכל ללוות אתכם בתהליך הבקשה ולייעץ לכם לאורך הדרך. כמובן שאם תעשו קורס פסיכומטרי בזינוק יגדלו הסיכויים שלכם לזכות בהקלות מסוימות שהמכללה תוכל לסייע לכם בקבלתם מה שיקל עליכם את ההתמודדות עם המבחן ויגדיל את הסיכוי שלכם לקבל ציון גבוה יותר.

חלקי המבחן:

במבחן הפסיכומטרי יש 3 חלקים: אנגלית, מתמטיקה ולשון. כל אחד מאלה דורשים לימוד של חומר ואוצר מילים, אולם לא פחות חשוב לעבוד על החלק המנטאלי של הפחתת הלחץ לפני ובמהלך המבחן וכן גם ללמוד טכניקות שונות לענות במהירות על שאלות ותרגילים שונים, לעתים אפילו מבלי לחשוב יותר מדי. טכניקות אלו ישדרגו את קו המחשבה שלכם והיכולות הלימודיות שלכם ועל כן יסייעו לכם להשיג ציוד גבוה יותר.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה יעלה לכם חדרי ישיבות לפי שעה?
תקופת הקורונה עודדה ארגונים ועסקים רבים לבצע צמצומים ואפילו לקפל את ”הבסטה“. אחת הסיבות לכך קשורה...
קרא עוד »
מאי 24, 2022
לימודי קבלה – האם זה לכולם?
התשובה היא כן ולא. ולמה הכוונה? בסופו של דבר, קבלה היא עולם שלם של הבנות עמוקות ברזי התורה, ולא כל אדם...
קרא עוד »
אפר 25, 2020
עריכת רשימה ביבליוגרפית – 3 הכללים החשובים ביותר
הרשימה הביבליוגרפית הינה חלק משמעותי מכל עבודה אקדמית באשר היא. רשימה זו מהווה מקור אמין לכל המקורות...
קרא עוד »
יול 14, 2020