ספרי פסיכומטרי

ספרי פסיכומטרי

פסיכומטרי הוא אחד המבחנים החשובים ביותר שיצא לכם להיתקל בהם בחייכם. אם אתם מתכננים ללמוד במוסד אקדמי להשכלה גבוהה ותרצו ללמוד תואר ראשון, ברוב מסלולי התואר תדרשו בציון פסיכומטרי כזה או אחר כתנאי קבלה לקורס. ציון הפסיכומטרי אינו משקף עד כמה אתם חכמים אלא את יכולות הלימוד שלכם והוא נועד כדי לסווג את האוכלוסייה לקבוצות לימוד ולצמצם את כמות הסטודנטים הנושרים במהלך הלימודים כיוון שהם קשים או לא מתאימים להם.

קורס פסיכומטרי ומדוע הוא חשוב:

קורס פסיכומטרי הוא קורס שמכין אתכם לקראת מבחן הפסיכומטרי הגדול. אין לדעת אם תצטרכו לעשות מבחן פסיכומטרי חוזר על מנת לקבל ציון גבוה יותר, אולם אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל ציון גבוה יותר כדאי להצטרף למסגרת של קורס פסיכומטרי. קורס זה יכין אתכם לא רק על החומר התיאורטי למבחן אלא גם יקנה לכם כלים ושיטות לימוד שונות שבאמצעותן תוכלו לענות על שאלות המבחן במהירות ובצורה נכונה בעזרת הטכניקות הללו ולהגדיל את הציון שלכם. כחלק מקורס הפסיכומטרי שלכם תקבלו גם ספרי פסיכומטרי נהדרים שיסייעו בהכנה שלכם למבחן.

מהם ספרי פסיכומטרי וכיצד הם עוזרים לנו?

ספרי פסיכומטרי הנם ספרים אטרקטיביים ללימוד החומר העיוני לפסיכומטרי. מה שמיוחד בספרים של זינוק פסיכומטרי היא שהם לא סתם ספרים משעממים אלא בכתיבה בגובה העיניים וכזו שמאפשרת גם לתלמידים הצנועים ביותר להבין את החומר הנלמד ואת הכלים השונים הנלמדים בספר לשיפור הביצועים במבחן. מלבד החומר העיוני תוכלו ליהנות גם משיטות שונות להתנהלות במבחן, טיפים חשובים לבחירת התשובות במבחן וכמובן גם פתרונות לכל השאלות. לרובן גם תוכלו למצוא פתרון מוקלט (כן כן סרטון מוקלט המציג את הפתרון של השאלה בפשטות ובקלות). כך שהספרים הופכים להיות אטרקטיביים מאוד, נוחים ללימוד ומתאימים לכל חלקי המבחן: החלק המילולי, הכמותי והאנגלית.  כמו בין תמצאו גם ספרי מטלות כתיבה, מילון אוצר מילים לפסיכומטרי ועוד.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם אפשר ללמוד QA מהבית?
אתם לא צריכים להיות נוכחים בכיתה פיזית כדי ללמוד QA. אפשר למצוא כמות גדולה של קורסים בתחום בדיקת...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
מהם המקצועות ששווה ללמוד כדי לפתח קריירה?
היום, בשביל לייצר קריירה איכותית, בין אם זה בתור עצמאי או בתור שכיר, אנחנו צריכים ללמוד מקצוע. השאלה...
קרא עוד »
מרץ 12, 2020
למה חשוב ללמוד מוסיקה בגיל הרך?
כל הורה צריך להבין כי הילד שלו כל הזמן לומד דברים חדשים והדברים הללו יעצבו את האישיות שלו כאשר יהיה...
קרא עוד »
מאי 12, 2019