מהם המקצועות ששווה ללמוד כדי לפתח קריירה?

לימודי מדעי המחשב

היום, בשביל לייצר קריירה איכותית, בין אם זה בתור עצמאי או בתור שכיר, אנחנו צריכים ללמוד מקצוע. השאלה היא, באילו תחומים זה משתלם ועל בסיס מה אנחנו יכולים לקבוע זאת.

אילו תחומים נכון לנו ללמוד בשביל לפתח קריירה?

מחשבים

אין הרבה יותר תחומים שמאפשרים לנו אפשרות לייצר קריירה, כמו בעולם המחשבים. מאחר ומדובר בעולם רחב, מגוון, עם אפשרויות קידום שונות וכן תנאי שכר איכותיים. עם לימודי מדעי המחשב, אנחנו יכולים לייצר קריירה איכותית ולהשתלב במגוון תפקידים.

תקשורת

אף על פי שיש תחושה שעולם התקשורת מתכווץ, זה לא מדויק. נכון שהתקשורת הכתובה הופכת פחות חשובה, אך מקצוע כמו תקשורת הוא מאוד רחב, לא חייבים בהכרח להיות ב"פרונט" אפשר להיות מאחורי הקלעים ולייצר קריירה מאוד איכותית בשוק הפרטי.

תכנות

דיברו על מדעי המחשב, בפרט אנחנו צריכים להתייחס לתחום של תכנות. אנחנו יכולים לפתח קריירה בתור מתכנתים עצמאיים או שכירים, בסטארטאפים שונים, זה יכול לפתוח לנו דלת רחבה לעולמות תוכן שונים, עם תנאי שכר מאוד איכותיים.

מקצועות ההנדסה

הכוונה היא למגוון רחב של מקצועות, החל כאלה שקשורים לתעשייה וניהול וכלה במקצועות שקשורים לעולם הבנייה או הרכב. כל תחום ההנדסה הוא מאוד איכותי, מאוד מגוון ומעניין.

מינהל עסקים

מדובר במקצוע ייחודי, מאחר והוא מאפשר לנו להשתלב בתחומים שונים, הוא לא מקבע אותנו לדבר ספציפי, מסוים. מי שלומד תואר ראשון וממשיך לתואר שני, יכול למצוא לעצמו מגוון רחב של אפשרויות, מגוון רחב של מקומות עבודה בתנאים איכותיים.

כיצד אנחנו יכולים לקבוע מה משתלם לנו ללמוד?

יש מספר נקודות שיכולות לעזור לנו בהקשר זה. למשל, אנחנו יכולים לבחון את תנאי השכר בכל אחד מהתחומים. בין אם זה בתור עובדים מתחילים ובין אם זה בתור עובדים עם וותק. כך אנחנו יכולים לבחון עד כמה באמת התחום מתגמל.

נקודה נוספת שיכולה לעזור לנו, היא הגיוון בתחום, עד כמה באמת אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם מגוון רחב של עבודות, בענפים ובתחומים שונים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירה: אימוץ מסלול לימודי האחיות
כשמדובר בקריירה המשלבת ידע מדעי עם חמלה ואכפתיות, הסיעוד בולט. תפקידה של אחות חורג מעבר לתפיסה הפשוטה...
קרא עוד »
יול 17, 2023
בדק בית – למה זה חשוב?
בדק בית מהווה למעשה ביקורת על איכות המבנים. מדובר על ביקורת שמטרתה היא לשקף את תמונת המצב המדויקת...
קרא עוד »
דצמ 04, 2022
קורס מנהלי הגנת סייבר
תחום הסייבר מעניין אתכם? ובצדק, איפה עוד תוכלו להיכנס לעומק של מערכות, לנתק מקרי פריצות ואולי אף...
קרא עוד »
יונ 11, 2019