הסבה לתכנות – מתי נכון לבצע את ההסבה

אין לנו דרך לדעת במה אתם עובדים כיום, אבל אם אתם כאן, אתם בוודאי לא בהייטק. אנשים רבים כיום מתלבטים לגבי העתיד התעסוקתי, הקריירה, הפרנסה. אחת האפשרויות שעומדות על הפרק למי שחושב על השתלבות בהייטק, זו הסבה לתכנות. מתי נכון לבצע את ההסבה – כמה כללי עזר חשובים. 

התואר שלכם לא פרקטי? חשבו הסבה 

נדמה כי האוניברסיטאות והמכללות מוצאים כל שנה עוד תארים ראשונים, עם שמות "מפוצצים" ולפעמים יותר שיווקיים מאפשר פרקטיים. אם חשבתם שתלמדו מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, פילוסופיה, אפילו מנהל עסקים ותמצאו עבודה בקלות, יתכן שהמציאות טפחה על פניכם. אם גילתם שהתואר שעבדתם בשבילו לא כל כך פרקטי, חשבו הסבה לתכנות. לא רק שמדובר במקצוע פרקטי, אלא שהוא גם מביא עימו פרנסה טובה הביתה. 

מרגישים שחוקים בעבודה? חשבו הסבה 

פעם האמינו שלעבוד במקום אחד עשרים, שלושים ואפילו ארבעים שנה, זה טבעי ונורמלי. שוק העבודה הנוכחי הרבה יותר דינאמי והרבה אנשים מחפשים עיסוקים אחרים, תפקידים מגוונים ומעניינים. אם אתם עובדים כיום בתחום אחר לחלוטין אבל מרגישים שחוקים וקמים לעבודה בלי חשק, הסבה לתכנות בהחלט יכולה להיות במקום. 

השכר לא משהו? זו הדרך לשדרג את השכר 

אם העולם היה מושלם, הרבה מקצועות היו מתגמלים את העובדים כראוי. אך כיום, הרבה מורים, עובדים סוציאליים, אנשי שירות לקוחות וגם מנהלים זוטרים בארגונים שונים, מרגישים לא מתוגמלים. לא משנה במה אתם עובדים, עובדה היא שבהייטק החוקים אחרים. אפילו שכר התחלתי בהייטק גבוה יותר לעומת אין ספור תפקידים אחרים. אז אם אתם מרגישים שהשכר לא משהו, אם אתם רוצים להרוויח מה שאתם שווים, הסבה לתכנות תעניק לכם מקצוע עם עתיד, וברמת שכר אחרת לגמרי. 

להרשמה לקורס הסבה לתכנות: https://www.coding-academy.org/

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחיר פירוק רכבים
יש לכם רכב שיצא מכלל שימוש? האם הרכב שלכם הורד מהכביש? גם כעת עליכם לדעת מה יש לעשות ואיך לפעול בדרך...
קרא עוד »
מרץ 02, 2019
היכן כדאי ללמוד קורס נדל"ן ומה הפרמטרים לבחירת קורס כזה?
קורס נדל"ן מקנה למקצועני הנדל"ן השואפים ידע ומיומנויות חיוניות להצטיינות בעולם הדינמי של עסקאות...
קרא עוד »
אוג 09, 2023
קורס יוניטי לילדים
כדי לעמוד בקצב של התחרות ולהישאר לפני המשחק, חברות צריכות לפתח מיומנויות חדשות. הפוטנציאל של ילד...
קרא עוד »
ינו 16, 2023