איפה כדאי ללמוד קרב מגע בכפר סבא?

לימודי קרב מגע בכפר סבא

לימודי קרב מגע כמו קורס אגרוף תאילנדי מחזקים את הביטחון העצמי והשליטה ומאפשרים התמודדות יעילה ומהירה במצבי לחץ, כאשר נדרשת הפעלת כוח פיזי בתגובה לאיומים וכוח נגדי שמופעל נגדכם בבית או ברחוב. לימודי קרב מגע מיועדים לכל הגילאים, מגיל גן ועד פנסיה, והם יהפכו אתכם למיומנים בהתמודדות על איומים שונים ויחזקו את המכונות הפיזית והנפשית שלכם. אם אתם מתגוררים באזור השרון או המרכז, תוכלו ללמוד קרב מגע בכפר סבא אצל TEAM PAVEL  ולרכוש את הידע הנחוץ בעזרת מדריכים מקצועיים באווירה נעימה, עם כל האביזרים הנדרשים. לימודים כאלה נערכים בקבוצות גיל שונות, וזאת כדי למנוע חיכוכים מיותרים בין מבוגרים לצעירים. 

יתרונות לימוד קרב מגע

קרב מגע הוא תורת לחימה שפותחה בישראל ומעניקה למתאמן כלים להגן על עצמו מניסיונות תקיפה והכאה באמצעות שימוש זריז בידיים וברגליים. ההתמודדות נעשית באמצעות תגובה גופנית מהירה וללא צורך בנשק חם או קר. מדובר בסיטואציות של פנים אל פנים, אשר דורשות תגובות אינסטינקטיביות. הידע בקרב מגע יאפשר לכם להגן על עצמכם ביעילות ומהירות ותהיה לו השפעה חיובית על הביטחון העצמי, החוסן הנפשי והמעמד החברתי. ללימודי קרב מגע יש ערך מוסף מעבר לחיזוק השרירים והביטחון העצמי, ודרכם תוכלו לפתח את הקשרים החברתיים והמשמעת העצמית. 

לימודים אצל פבל

טים פבל מחזיקה מתקן אימונים מתקדם בכפר סבא (בדקו גם איגרוף תאילנדי בתל אביב) ומעסיק מדריכים מנוסים ומקצועיים בקבוצות גיל ונות, כדי שכל אחד מהמתאמנים יעשה זאת בחברת בני גילו. הלימודים מעניקים ידע מקצועי וחוויות יוצאות דופן, וניתן להתרשם מאימון לדוגמה כדי לקבל לחוש בעצמכם את המאמץ הנדרש ורמת הקושי, ורק לאחר מכן לקבל החלטה אם להירשם לקורס.   

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס צילום פורטרטים – הפכו את התחביב למקצוע
האם אתם אוהבים לצלם אנשים? האם לצילומים הללו יש ערך מוסף מבחינתכם? אוהבים לתפוס אנשים ברגעים נדירים?...
קרא עוד »
אוג 08, 2021
מה לומדים בקורס מחשבים לילדים?
קורס מחשבים זהו קורס נפוץ בעולם והוא כבר קיים מאז שהגיעו המחשבים הראשונים והפציעו לחיים של...
קרא עוד »
אוק 31, 2019
וטרינר קאנה קורסו 
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, הביטוי הזה הוא לא סתם משפט נטול משמעות, כל מי שמגדל כלב מכיר מקרוב,...
קרא עוד »
אוג 09, 2022