מה הקשר בין: אזרחות פורטוגלית, דרכון אירופאי וויזה לארה"ב?

דרכון פורטוגלי

ישראלים רבים בוחרים להשקיע בשנים האחרונות מאמצים רבים בשביל לקבל אזרחות פורטוגלית, זאת אחרי שממשלת פורטוגל פתחה את השערים בפני ישראלים יוצאי צפון אפריקה אשר יכולים להוכיח קשר משפחתי למגורשי ספרד. ישנן מספר סיבות כיצד אזרחות פורטוגלית יכולה לעזור לישראלים במצבים שונים. נציג בפניכם כמה מהסיבות האלה.

5 סיבות מדוע שווה להוציא אזרחות פורטוגלית

כניסה חופשית לארצות הברית ומדינות אחרות – עם דרכון פורטוגלי, אין צורך לעשות ויזה לארצות הברית וכן ניתן להיכנס למדינות מסוימות בצורה הרבה יותר פשוטה. הסיבה היא, פורטוגל שייכת לאיחוד האירופי, ועל כן הכניסה היא הרבה יותר פשוטה באמצעות דרכון זה מאשר עם דרכון ישראלי.

עבודה

בעזרת דרכון פורטוגלי ניתן להשתלב בשוק העבודה האירופאי. כידוע, כללי האיחוד האירופי קובעים שכל מי שמחזיק ברשותו אזרחות של אחת ממדינות האיחוד, יכול להתנייד באופן חופשי בין המדינות ולעבוד בהן בצורה חופשית.

מגורים

בדומה לעבודה, כך גם במקרה של מגורים במדינות אירופה. כל מי שרוצה להתגורר באירופה, יכול לעשות בצורה הרבה יותר פשוטה וחופשית בעזרת אזרחות פורטוגלית או אזרחות של כל אחת ממדינות האיחוד. למעשה, מי שמחזיק בדרכון פורטוגלי לא ייחשב כמהגר אם הוא יחליט לחיות באחת ממדינות האיחוד.

לימודים

דרכון פורטוגלי מאפשר ללמוד במוסדות במדינה וכן במוסדות אקדמיים באיחוד האירופי בתנאים הרבה יותר משתלמים ונוחים, מאשר אם מנסים להתקבל אל אותם מוסדות בעזרת דרכון ישראלי. חשוב לציין, דרישות הקבלה מבחינת ציונים אולי יהיו דומות אך הסיכוי להתקבל הוא הרבה יותר גבוה.

מענקים

ישנן לא מעט קרנות שונות אשר פועלות מטעם האיחוד האירופי ומספקות מענקים לצרכים שונים. רק מי שמחזיק ברשותו אזרחות אירופאית, יכול באמת ליהנות מהם. זה נכון לגבי בעלי עסקים, חוקרים וגורמים אחרים.

בסיכומו של דבר, אזרחות פורטוגלית, מספקת דרכון אירופאי לכל דבר, ובעזרתו אפשר לפתוח לא מעט דלתות אשר לא תמיד ייפתחו בקלות עבור מי שמחזיק ברשותו אך ורק דרכון ישראלי. לכן שווה להשקיע את המאמץ ולנסות להוציא דרכון אירופאי. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות בבורסה
השקעה בבורסה היא אחד הנושאים החשובים ביותר למשקיעים. זה תחום מאוד הפכפך ולא בטוח. לכן, המשקיעים...
קרא עוד »
אוג 21, 2022
טיפים למציאת עבודות סמינריון לדוגמה
אחת מהסיטואציות השכיחות ביותר שמתרחשות כיום באקדמיה היא שסטודנטים מתקשים לכתוב עבודות סמינריוניות....
קרא עוד »
ספט 18, 2019
טיפים חיוניים להשכרת רכב חכמה
השכרת רכב יכולה להיראות לעתים קרובות פשוטה, אבל השטן נמצא בפרטים הקטנים. בין אם אתה מטייל ותיק או...
קרא עוד »
אפר 19, 2024