עוברים לדירה חדשה? איך תדעו מהי תשתית האינטרנט שעובדת הכי טוב באזור שלכם?

נדון בסוגים השונים של תשתיות אינטרנט. ישנם שני סוגים של תשתית אינטרנט, או ציבורית או פרטית. תשתית לאינטרנט ציבורית קיימת כבר זמן רב ונמצאה בשימוש חברות וארגונים רבים בעבר. אך מה שמעניין כעת זו התשתית הפרטית. 

כולנו מכירים את האינטרנט. אנו משתמשים בו כל יום, והוא מהווה חלק מרכזי בחיינו. האינטרנט הוא חלק מרכזי בחיינו מכיוון שאנו משתמשים בו כדי לגשת למידע ולשתף אותו, לתקשר עם חברים, משפחה ועמיתים, כדי ללמוד על דברים ואירועים חדשים סביבנו. 

תשתית האינטרנט היא מרכיב חיוני באינטרנט המאפשר לנו גישה למידע 24/7. למעשה, תשתית האינטרנט ממלאת תפקיד משמעותי כמעט בכל היבט בחיינו: חינוך, תקשורת, בידור, עסקאות עסקיות ועוד. היא הפכה חשובה יותר ויותר בכל היבטי החיים בשל הזמינות הרחבה שלה בכל מכשיר בכל עת. לכן תמיד צריך לבדוק את איכות התשתית לפני שמחברים דירה חדשה. סוגי תשתית אינטרנט: רוב האנשים מכירים את האינטרנט אבל הם לא יודעים שיש סוגים שונים של תשתיות אינטרנט. ישנם שלושה סוגים – קווי, אלחוטי וסלולרי . תשתית קווית קבועה במקום וצריכה להיות מחוברת למקור חשמל. זה יכול לשמש לתקשורת ארוכת טווח כגון קול או נתונים. האינטרנט הנייד אינו קבוע במקום, הוא נייד והוא יכול לאפשר למשתמש לנוע בחופשיות במקומות שונים כמו משרד, בית וכו'. סוג זה של תשתית אינטרנט נקרא  Wi-Fi.תשתית אלחוטית משתמשת בגלי רדיו לתקשורת בין מכשיר אחד למכשיר אחר ללא כל חוטים מחוברים ביניהם. מכשירים מסוימים כמו סמארטפונים משתמשים בטכנולוגיה זו לתקשורת במקום חיבור קווי. כדי להשוות בין תשתיות, כדאי להיעזר באתר השוואת שירות ומחירים בתחום תשתיות אינטרנט.  למידע אודות אינטרנט של סלקום

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב – כמה זה יעלה לי
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב הופכים יותר ויותר פופולריים במקום העבודה. הם מאפשרים לחברות לארח את...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
האם אפשר ללמוד QA מהבית?
אתם לא צריכים להיות נוכחים בכיתה פיזית כדי ללמוד QA. אפשר למצוא כמות גדולה של קורסים בתחום בדיקת...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
קורס ייעוץ משכנתאות
הבנקים יודעים יפה מאוד לשווק משכנתאות, אבל הציבור הבין שהוא עלול לשלם על כך ביוקר. מכיוון שהביקוש...
קרא עוד »
יול 12, 2021