נקודות מרכזיות בתכנים של קורס מנהלים – אימון ומנטורינג אישי?

ככלל אנו כיועצים ארגוניים המשפרים ביצועים ומיומנויות ניהול ומנהיגות, עושים זאת באמצעות קורס מנהלים וסדנאות מנהלים. במסגרת קורס המנהלים, סדנת המנהלים אנו משלבים תהליכים מעולם האימון האישי, האימון העסקי והמנטורינג. התוצאה שיפור חד במיומנויות ניהול, מנהיגות אישית ועסקית, הנעת צוותים ועבודה על פי יעדים. נושאים אלה הם חלק מרכזי המבוצע באמצעות קורס המנהלים אימון ומנטורינג אישי ועסקי הניתן למשתתפים. אנו מתמקדים בשיפור מיומנויות ורכישת כלים ניהוליים עדכניים יותר למנהלים ולעובדים המשתתפים בקורס המנהלים. במסגרת קורס המנהלים – אימון ומנטורינג אישי אנו נעסוק בתחומים הבאים: 

1. ניהול משאב הזמן בפורמט הרבה יותר אפקטיבי. 

2. נלמד לשפר היכולת להאצלת סמכויות נכונה. 

3. נדאג לשפר את מיומנויות התקשורת האפקטיבית. 

4. במסגרת קורס המנהלים נשפר את יכולות המיקוד ותיעדוף המשימות של המשתתפים. 

קורס מנהלים – אימון ומנטורינג אישי –בונה אופק תעסוקתי ארוך טווח בארגון

נשים דגש בשיפור יכולות הנעת צוותים ומשימות. בנוסף נעסוק בניית האופק הניהולי העתידי אצלך בחברה בעבור המנהלים והעובדים המשתתפים. בנוסף במסגרת תהליכי האימון האישי – האימון העסקי והמנטורינג נתמקד גם באפיון וגיבוש הזהות המקצועית והניהולית של המשתתפים. בעבורך ובעבור האחרים שייקחו חלק בתהליכים ננסה לחדד את השאלות הבאות ולתת להן מענה: איזה מנכ"ל או מנהל בכיר אני נכון להיום? איזה מנכ"ל או מנהל בכיר אני רוצה להיות בעתיד? נעסוק באיתור האתגרים הניהוליים החדשים שהמשתתף או אתה כמנכ"ל וכבעלים רוצה להשיג בארגון לאורך השנים? 

תחומים מרכזיים שאותם אנו משפרים במסגרת קורס המנהליםסדנאות מנהלים ייעודיות שלנו

  • אנו נעודד את המנהלים והעובדים הצעירים המשתתפים בקורס המנהלים או בסדנאות המנהלים שלנו לקחת אחריות ולהוביל תהליכים חדשים ועדכניים בארגון. אנו דואגים להעצים אותם ולתת להם אחריות כבר מהשלב הראשון להניע צוות ולהיות אחראיים לפעילות קבוצתית איכותית. זהו שלב הראשון וחשוב ביותר בצמיחה ובהתפתחות הניהולית והמקצועית. 
  • נדאג כי העובדים והמנהלים הצעירים בארגון יאמצו כבר בתחילת קורס המנהלים כלים ותרבות של התמדה וחתירה לעמידה ביעדים. אנו בתוכניות מנהלים ובסדנאות עובדים על שיפור היכולות להתמודד עם קשיים וסביבה ארגונית לא יציבה.

בקורס המנהלים אנו מאפשרים תרבות המאפשרת התנסות וכישלונות

  • אנו מבקשים כי ארגונים וחברות יאמצו תרבות האומרת שמותר להיכשל. מותר לקחת סיכונים מושכלים מותר לצאת מגבולות המגרש ולנסות להיות יצירתיים וחדשניים. זהו מרכיב חשוב בקורס המנהלים שלנו. אנו מאד מאמינים כי כחברה לייעוץ ארגוני ועבודה מול הנהלות ומנהלים נכון תמיד לאמץ את המשפט הבא: "בכדי ללמוד ולצמוח – חשוב להיכשל. היה ולא חווים כישלונות סביר להניח כי לא לומדים"… כיועצים ארגוניים המתמחים בפיתוח ההון האנושי והניהולי – אנו מאמינים כי כישלונות ואכזבות בתחומי הניהול והעשייה הם חלק מאד חשוב בתהליכי הצמיחה של מנהלים ועובדים בתחילת דרכם. 
  • בתוכניות מנהלים ובקורסים למנהלים אנו מאמינים בפרו אקטיביות. מאמינים ומחזקים תמיד את האומץ לנסות דברים חדשים, לא לפחד מכישלונות ובעיקר לשפר את היכולת לקום ממשברים ומצבים פחות נעימים, כמנהלים תמיד עלינו להפיק לקחים ולתכנן מסלול מחדש בכדי להשיג את היעד. זאת תובנה חשובה שאותה אנו מצליחים להעביר למשתתפים בקורס המנהלים שלנו. 

בקורס המנהליםאנו עוסקים בהעצמה ופיתוח מיומנויות

  • במסגרת קורס המנהלים אנו מקדישים פרק נכבד לשיפור יכולות המו"מ ואת יכולות המכירה מול לקוחות, עמיתים.
  • משפרים את יכולת ההתמודדות עם משברים וקונפליקטים בארגון. מלמדים אותם בקורס מנהלים ובסדנאות ניהול ומכירות לשאוף להגיע למצב של בניית פתרונות המציגים לשני הצדדים את פורמט ה- . win/win
  • אנו מתמקדים ביכולת המנהלים המשתתפים לקבל החלטות נכונות ומושכלות. נעשה מאמץ להביאם למצב שבו אחוז ההחלטות הניהוליות הנכונות יגדל משמעותית.
  • נתמקד בהבנה של החשיבות במידע מהשטח. נכיר עד כמה חשוב איסוף מידע ומודיעין עסקי איכותי לשם קבלת החלטות יותר נכונות.
  • פרק חשוב נוסף מתמקד בשיפור וחיזוק יכולות התקשורת והאינטליגנציה הרגשית ככלים מאד חשובים להצלחה ניהולית ועסקית במאה ה- 21.

לסיכום אנו מקפידים כי, בתוכניות הדרכה ובסדנאות והקורסים למנהלים ולעובדים נתמקד גם בחיזוק הדימוי העצמי של המשתתפים. אנו פועלים לשפר את יכולתם להאמין בעצמם. עוזרים למשתתפים לבסס ביטחון עצמי ודימוי עצמי חיובי כמנהלים וכעובדים צעירים. זהו אחד התפקידים המרכזיים והכי חשובים שלנו כיועצים ארגוניים ושלכם כמנכ"לים וכבעלי חברות ועסקים.

לשירתכם: קורס מנהלים סדנת מנהלים גם בחיפה 

מבקשים לעדכנך כי יש לנו את הידע הכלים והיכולת להניע גם אצלך מערכי הדרכה והכשרת מנהלים ובעיקר לבנות קורס מנהלים ייעודי המותאם בדיוק לצרכים שלך? קורס מנהלים או סדנת מנהלים המותאם לצרכי הארגון שלך בעבור מנהלים ועובדים צעירים המסומנים לקידום. כחברה לייעוץ ארגוני המתמחה בהדרכות ובהעצמת עובדים ומנהלים, הממוקמת בחיפה – נשמח להגיע לפגישת היכרות ראשונית בכדי שנוכל להסביר גם לך כי העלויות הנדרשות לקיום קורסי מנהלים ו/או סדנאות לעובדים מנהלים ולצוותי המכירות יהיו זולות משמעותית מהתרומה הרבה שעשויה לצמוח לך כמנכ"ל או כבעלים. 

מגיע לך "מפגש חשיבה" במתנה!! 

אנו מציעים להעניק גם לך ללא כל עלות ומחויבות. פגישת סיעור מוחות במתנה שתעסוק באפיון הצרכים שלך בנושא קיום תוכניות ההדרכה, תוכניות ההכשרה והקורסים לפיתוח מיומנויות ניהול ומנהיגות. קורס מנהלים או סדנת מנהלים העשויים לתת גם לארגון שאתה הבעלים או אתה ממנכ"ל כלים אפקטיביים לשיפור חד בביצועים של מנהליך ושל צוות המכירות? אנו נשמח להיות לצידך. תרגיש חופשי לקבוע איתנו פגישת חשיבה ראשונית ללא עלות.

המחברים:  מ. גורלי  

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מעצבי שיער? כך תשדרגו את היכולות שלכם
העתיד של עיצוב השיער הוא לא רק יצירת תסרוקות, אלא גם גורם לאנשים להרגיש טוב. מדובר ביצירת קשר עם הלקוח...
קרא עוד »
פבר 09, 2023
שוקלים לעשות הסבה להייטק? כל מה שחשוב לדעת
אם אתם שוקלים לבצע הסבה להייטק, חשוב לדעת מה עליכם לעשות. מדריך זה הוא רשימה מקיפה של דברים שכדאי...
קרא עוד »
פבר 12, 2023
מהם המקצועות ששווה ללמוד כדי לפתח קריירה?
היום, בשביל לייצר קריירה איכותית, בין אם זה בתור עצמאי או בתור שכיר, אנחנו צריכים ללמוד מקצוע. השאלה...
קרא עוד »
מרץ 12, 2020