גם בהייטק הבינו: במקום קירות שקופים עוברים ללוחות מזכוכית מחיקים

עם הופעת לוחות זכוכית מחיקים, אנו יכולים כעת ליצור מצגות ולכנס ישיבות עם המחשות וכמובן ולעשות בהם שימוש חוזר. זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף בעלויות תחזוקה ולהגן על נתונים רגישים מפני גישה לא מורשית. אכן גם בהייטק הבינו, במקום קירות שקופים עוברים ללוחות מזכוכית מחיקים עם כל היתרונות. 

לוחות זכוכית מחיקים, נפלאות הזכוכית

זכוכית היא חומר העשוי משני חומרים, זכוכית וסיליקון. ניתן להשתמש בזכוכית לייצור סוגים רבים ושונים של מוצרים ויש לה מספר יתרונות על פני חומרים אחרים כמו פלסטיק. יש לה גם נקודת התכה גבוהה. לוחות זכוכית, הידועים גם כלוחות זכוכית מחיקים הם סוג של לוח תצוגה שיכולים לשמש גם לתצוגת הקרנה. הם משמשים אפילו במקומות שבהם שטח התצוגה קטן מדי לתצוגה רגילה של תמונה והתמונה מוצגת על מסך גדול. בהייטק, לוחות זכוכית שימושיים לסיעור מוחות. הם דרך לארגן רעיונות, מחשבות ומושגים בצורה קלה לעיכול. הם גם עוזרים לך להישאר ממוקדים בנושא הנדון ולהימנע מהסחות דעת. כמו שיחות טלפון ודואר אלקטרוני. חשוב לציין שלעתים קרובות מעצבים יוצרים להם שדרוגים. 

לוחות זכוכית מחיקים – לתת ביטוי לרעיונות 

לוחות זכוכית משמשים כאשר אנשים צריכים לכתוב בפגישות והם לא רוצים להשתמש בנייר. הם יכולים לשמש לכתיבת הערות, הערות במהלך מצגות או כתיבת רעיונות. אלה משמשים בצורה הטובה ביותר כאשר אתה צריך לרשום הערות, ליצור המחשות, טבלאות, להציג נתונים, להמחיש עם צבעים שונים. זה הופך את שטח המשרד או חדר הישיבות להרבה יותר יעיל, מבלי שצריך להשקיע ביצירת חלל נוסף. זו הסיבה שגם בהיי טק התחילו להבין כי במקום קירות זכוכית, עדיף לשלב לוחות מחיקים מזכוכית איכותית. 

לקנייה היכנסו לאתר Only Boards >>>

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוח דרושים בשנת 2019 – מדריך למחפש עבודה
לחפש עבודה בשנת 2019 זה אתגר לא פשוט. אמנם פתרונות דיגיטליים נועדו להקל ולעזור. אבל לעיתים נראה כי מרוב...
קרא עוד »
ינו 28, 2019
ציוד משרדי לא רק לעסקים: כל הציוד שחייב להחזיק בבית
בכל משרד בו אנחנו נעבוד, נמצא ציוד משרדי מסוג כזה או אחר בו נשתמש, בין אם זה כל הזמן ובין אם זה לעיתים...
קרא עוד »
יונ 10, 2020
מי צריך קורס אקסל – האם הוא מתאים לכל אחד
כמעט כל אחד מאיתנו מצא את עצמו, בזמן כזה או אחר, סביר להניח, משתמש באקסל. בין אם זה לצרכים אישיים, בין אם...
קרא עוד »
דצמ 02, 2019