לוח דרושים בשנת 2019 – מדריך למחפש עבודה

לוח דרושים בשנת 2019

לחפש עבודה בשנת 2019 זה אתגר לא פשוט. אמנם פתרונות דיגיטליים נועדו להקל ולעזור. אבל לעיתים נראה כי מרוב עצים לא רואים את היער, ומספרם הרב של לוחות הדרושים מעמיד את מחפש העבודה במקום של חוסר אונים. כמה אפשר לבדוק ולנבור? כמה פעמים ניתן לשלוח קורות חיים בלי לקבל אות חיים כי עין אנושית שזפה את הקובץ? אכן לא קל. בואו וקבלו הדרכות לחיפוש עבודה יעיל בשנת 20191

כך מחפשים עבודה נכון לשנת 2019

  • הרחיבו אופקים – אז נכון שלמדתם מקצוע מסוים ואתם מכוונים את עצמכם לתחום עיסוק ספציפי. אבל זה לא יהיה חכם ללכת בראש קטן ולחפש בדיוק את המשרה שאתם חשבתם שטובה לכם. יש בשוק מגוון עצום של משרות מסוגים שונים. אז גם אם רכשתם מקצוע מסוים אין זה אומר שהמשרה שלכם חייבת להיות בדיוק זו שחלמתם עליה. לפעמים כשפותחים את הראש מוצאים משרה טובה פי כמה.
  • הגדירו סוכן חכם – כמה זמן וסבלנות צריך כדי להיכנס לאתרי הדרושים ולבחון את המודעות המתפרסמות? זה לא לכוחות שלכם. ואם אין לכם עבודה – זה אומר שנגזר עליכם לעבוד בחיפוש עבודה עשרים וארבע שעות ביממה? לגמרי לא. איך מציעים לגולשים באתר? תנו לסוכן החכם לעבוד עבורכם. הוא יציג משרות, יציע עבודה, ולכם יהיו חיים קלים יותר.
  • כתבו קורות חיים מקצועיים – כרטיס הביקור הראשון שאתם מציגים בפני המעסיק הפוטנציאלי שלכם הוא טופס קורות החיים. ולכן אתם לא יכולים להתפשר על מסמך בינוני. וודאו כי הוא ערוך על פי הכללים. בדקו האם הקובץ שלכם אכן מספר עליכם ומבטא את כל המעלות שיש לכם להציע למקום העבודה.
  • לא להרפות – דעו לכם שמציאת העבודה שלכם תלויה בפעילות שלכם. היו אקטיביים, שלחו קורות חיים ואל תהססו יתר על המידה. כל היסוס עלול לגרום לפספוס.
  • השכלה והרחבת אופקים – בעידן שלנו ככל שיש לכם יותר ידע ויכולות אתם שווים יותר. לכן לא נכון לשקוט על השמרים, גם אם אין לכם עדיין עבודה למדו באופן אוטו דידקטי או בקורסים מונחים.
General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מורה ליפנית
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים באופציה של קורס יפנית. מדובר ללא ספק על שפה עשירה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021
מנורת שולחן
מנורת שולחן היא סוג של גוף תאורה אשר משמש לספק אור בחדר. ניתן לחבר אותה לשולחן או לתלות אותה מהתקרה....
קרא עוד »
אוק 21, 2022
איך תתכוננו הכי טוב לבגרות בכימיה
על מנת לגשת אל בגרות בכימיה ולדעת את החומר בצורה מקיפה ומלאה ככל הניתן יהיה חשוב מבחינתכם לדאוג ללמוד...
קרא עוד »
פבר 10, 2019