רמת צפיפות בשטיחים: איך זה נמדד?

מבחר שטיחים

כאשר מדברים על רמת צפיפות בשטיחים מדברים על אחד מהנתונים הכי משמעותיים שיש ועל אחד מהנתונים שיכולים להשפיע על איכות השטיח. לכן ברור מדוע עכשיו, כשאתם מחפשים לקנות שטיח חדש ואיכותי, תרצו גם להבין דבר או שניים בנושא של רמת צפיפות בשטיחים. זה עובד בצורה פשוטה: את צפיפות השטיח מודדים למעשה במספר קשרים למ"ר.

במילים אחרות: כמה קשרים התבצעו במהלך תהליך האריגה של השטיח לכל מטר מרובע. יש שטיחים שבהם מדובר על 80 אלף קשרים אך יש גם שטיחים שבהם מדובר גם על מיליוני קשרים למ"ר, כך שהעניין מאוד תלוי וצריך לבדוק כל מקרה לגופו. ראו כאן מבחר שטיחים!

איך לבחור שטיח מתאים?

אתם מתלבטים באיזה שטיח לבחור? אם כך, אנחנו רוצים להזכיר לכם שאומנם הנושא של רמת צפיפות בשטיחים חשובה, אך חשוב לא פחות לשים לב לעוד כמה נתונים. למשל, האם השטיח נעים למגע? והאם הוא יכול להתאים למקום שבו אתם רוצים להניח אותו? האם הוא מגיע גם בצבעים הנכונים מבחינתכם? והאם הוא יוכל להשתלב בצורה טובה ויפה עם שאר האלמנטים שיש אותו חדר שבו השטיח ישתלב?

חשוב לשים לב לכל הנתונים האלה, כי כולנו יודעים ששטיחים זה לא מסוג אותם האלמנטים שנרצה להחליף בבית לעיתים קרובות.

הקפידו על איכות חסרת פשרות

קונים שטיח טלאים? החלטתם, פחות או יותר, מה יתאים לכם? אם כך, עכשיו חשוב שתעצרו ותבדקו גם את האיכות שלו. מלבד השאלה של רמת צפיפות בשטיחים, חשוב מאוד לברר מי ייצר את השטיח והאם המוצר איכותי או לא. אומנם זה נכון שפעמים רבות על שטיחים צריך לשלם קצת יותר, אך מצד שני, זה בדיוק מה שיבטיח שהשטיח יהיה איכותי ויחזיק מעמד ללא מעט שנים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
וטרינר קאנה קורסו 
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, הביטוי הזה הוא לא סתם משפט נטול משמעות, כל מי שמגדל כלב מכיר מקרוב,...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
איך תתמודדו עם מבחן TOEFL? לא לבד זה בטוח!
התמודדות עם מבחן TOEFL זהו דבר שדורש קשב רב והבנה נרחבת בכל הנוגע לאופן המיטבי לפיו יהיה כדאי לגשת אל...
קרא עוד »
אוק 29, 2019
איך למצוא מאמן קרב מגע?
קרב מגע היא מערכת הגנה עצמית שפותחה על ידי אימי ליכטנפלד בתחילת המאה ה-20. זה לימד את הצבא הישראלי...
קרא עוד »
יול 05, 2022