איפה כדאי ללמוד תיווך?

איפה כדאי ללמוד תיווך

תחום הנדל"ן הוא תחום שמאז ומתמיד היה חם מאוד ואנשים רבים רצו ביס מהעוגה בין אם כמשקיעים ובין אם כמתווכים. קורס תיווך נדל"ן הוא לא תחום שתוכלו ללמוד באוניברסיטה תואר ראשון עליו. מדובר בתחום שבו הסודות שמורים אצל כרישי הנדל"ן המנצלים את הידע והניסיון שלהם לייצר השקעות טובות והכנסות מרכישה, בנייה ומכירה של נכסים. תחום התיווך הוא תחום הקשור לתחום הנדל"ן בצורה כזו שאנשים רבים המעוניינים לעבוד בתחום, פועלים כאנשי מכירות המתווכים בין הקונה הפוטנציאלי לרוכש. העבודה למעשה כוללת פגישות עם קונים פוטנציאליים, בדרך כלל המתווך הוא זה שמראה להם את הדירה, דואג להכין אותה להגעת הלקוח לפני הביקור ולתווך בין הבעלים של הנכס לבין הקונה הפוטנציאלי עד שלב המכירה בפועל.

מדוע צריך מתווך?

כאשר בעל הנכס רוצה למכור או להשכיר את הנכס שלו לא תמיד יש לו כוח, זמן, פניות, רצון או את הידע הנדרש לשווק ולפרסם את הדירה, להגיע בכל פעם לנכס להראות אותו ללקוח פוטנציאלי, לנהל עם לקוחות פוטנציאליים המבקרים בנכס את אותן שיחות שוב ושוב וכו'. בעל הנכס מעדיף לאפשר למתווך לעבוד על מכירה/השכרת הדירה (בהתאם לרצון בהתאם הנכס כמובן) וכאשר יש עסקה חתומה בפועל אז המתווך יקבל את התשלום שלו לפי הסכום או האחוז שיסוכם בין הצדדים.

היכן כדאי ללמוד תיווך?

את תחום התיווך ובפרט כאשר מדובר בלימודי יזמות נדל"ן כדאי יהיה לכם ללמוד מחברות נדל"ן מצליחות או אנשי נדל"ן הפועלים בשטח כבר זמן רב, באמתחתם עסקאות נדל"ן רבות ויש להם את הידע והניסיון שהם יכולים להעביר לכם וללמד אתכם את התחום, את האופן שבו מתווכים דירה, על מה חשוב לשים לב וכו'.
קורסים שונים וכן מסלולי ליווי פרטיים תוכלו למצוא באתר עולם המנטורים של ישראל.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי ללמוד קרב מגע בכפר סבא?
לימודי קרב מגע כמו קורס אגרוף תאילנדי מחזקים את הביטחון העצמי והשליטה ומאפשרים התמודדות יעילה...
קרא עוד »
אפר 18, 2021
קורס תטא הילינג – מה אנחנו יכולים לעשות איתו?
כשאנחנו מחפשים תחום לימודים מסוים, באופן טבעי, אחד הדברים הראשונים שאנחנו מבקשים לבחון הוא, מה בדיוק...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
ריהוט לחדר ילדים – כיצד תבחרו?
כל הורה רוצה שחדרי הילדים שלו בבית יהיו מעוצבים, מרשימים וכמובן נוחים ונעימים לכל ילד. בכדי להפוך את...
קרא עוד »
ספט 21, 2022