חושבים להתחיל לגלוש? כדאי לבדוק את בית הספר הבא לגלישה

בית הספר הבא לגלישה

חושבים להתחיל לגלוש? מזומנים להכיר את בית הספר לגלישה שנותן לים את הכבוד ולכם את כל הכלים לגלישה.

הים מביא איתו תחושה של חופש, שקשה למצוא במקומות אחרים. אבל ים זה לא רק חופש אלא גם עוצמה. הוא מכניס פרופורציה לחיים ונותן מסגרת של טבע פתוח ובלי גבולות. ומי שרוצה להכיר את הים בצורה חדשה ולהפוך אותו למגרש המשחקים והספורט המלהיב והסוחף, ייהנה להתחיל לגלוש בצורה נכונה. אם אתם חושבים לגלוש, כדאי לכם לבדוק את סרף סייקל, בית הספר לגלישה. זו יכולה להיות נקודת הכניסה שלכם לפעילות מלהיבה ותוססת, לכל גיל.

הכי גדולים בצפון

אפשר לומר הרבה דברים על מועדון הגלישה סרף סייקל ואביזרי גלישה אבל מקום טוב להתחיל בו זה הוותק והגודל. זה בית הספר והמועדון לגלישה, הכי גדול בצפון. אפשר לגלוש בו עם טובי מדריכי הגלישה והוא פועל בכל השנה, קיץ וחורף. המקום פועל כבר מעל עשר שנים והוא הוציא מתוכו גם גולשים מחוננים שהגיעו להישגים והצלחה בתחרויות. במועדון ובבית הספר לגלישה תמצאו מגוון רחב של שירותים משלימים כגון עמדות אחסון לגלשנים ולוקרים. יובילו אתכם צעד צעד, באווירה נעימה, תוססת, חברתית ולא פחות חשוב – מקצועית.

מגוון גילאים מוזמנים

בבית הספר לגלישה של סרף סייקל פועלת עמותה שמקיימת פעילויות מגוונות ומלהיבות. במקום תמצאו קבוצות חתירה, חוגים לילדים בגלישת גלים, גלישת סאפ, קבוצות גלישה תחרותיות ועוד המון פעילויות. אם אתם רוצים להתחיל לגלוש ולא משנה בני כמה אתם, זה המקום הנכון. מגוון גילאים מוזמנים, ילדים, נוער ומבוגרים. אפשר להצטרף לשיעורי ניסיון, ללמוד במסגרת חוג קבוע, לשלב טכניקות מגוונות ולהכיר סוגי גלשנים שונים. בית הספר בהנהלת גיל הורוביץ, גולש וותיק ומנוסה (וגם מהנדס), מרצה בווינגייט וגם בעל תעודת מדריך שייט. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס הפקת אירועים – כל הסיבות לקחת אחד
אם אתם מחפשים ללמוד ולגדול ללא הרף: קורס הפקת אירועים יכול להיות המקום בו תכירו כישורי ארגון חיוניים...
קרא עוד »
יול 12, 2023
יתרונות של סבונים טבעיים
סבונים טבעיים הם סוג של סבון שעשוי מחומרים טבעיים. הם עשויים לעתים קרובות ללא כימיקלים סינתטיים או...
קרא עוד »
מרץ 31, 2023
קורס רישיון להטסת רחפנים
זהו סרטון היכרות לקורס רישיון טיס רחפן על ידי איגוד טייסי רחפנים (DPA). — הטסת רחפנים היא צורה חדשה...
קרא עוד »
ינו 07, 2023