הסכם ממון לפני או אחרי החתונה

אם החלטתם להתחתן, אתם בוודאי תוהים האם כדאי לכם לערוך הסכם ממון וכן, האם כדאי לכם לערוך את ההסכם המדובר לפני החתונה או לאחר החתונה. שתי האופציות מקובלות וקבילות לגמרי בבית המשפט. לא מעט זוגות מתלבטים האם כדאי להם לחתום על הסכם ממון לפני החתונה ולהעיב על האווירה החגיגית, הרומנטית והאופורית עם דילמות כספיות ומחשבות לא נעימות על מה יקרה במקרה של פרידה, או שפשוט כדאי לדחות את הסכם הממון יחד עם כל המריבות והכעסים שהוא יכלול לכלול במהלכו, לאחרי החתונה.

הסכם ממון לפני או אחרי החתונה- מה כדאי?

ללא מעט זוגות נוח מאוד לדחות את עניין הסכם הממון לאחר החתונה שכן, ישנו חשש שעריכת הסכם ממון לפני החתונה זה דבר שעלול ליצור ביו בני הזוג קשיים רבים ובעיות שונות שעלולות להעיב על התקופה המרגשת והמיוחדת. לעומת זאת, כאשר הקשר כבר יציב וממוסד, נוח יותר להגיע להסכמות הרלוונטיות להסכם ממון ועל כן, יש לא מעט זוגות שיעדיפו לערוך את הסכם הממון אחרי החתונה שלהם. אולם, יחד עם זאת, חשוב מאוד לערוך הסכם ממון דווקא לפני חתונה, על מנת להגיע לחיים הממוסדים והמשותפים כאשר יש כבר יש הסכם ממון ולהיות רגועים שכל העניין הכלכלי בין בני הזוג מוסדר ובמידה ויקרה משהו חלילה, הם יוכלו להסתדר היטב באמצעות ההסכם.

כיצד עורכים הסכם ממון?

בסופו של דבר, לא משנה אם החלטתם לערוך הסכם ממון לפני החתונה או אחרי החתונה, חשוב מאוד לערוך אותו בצורה הטובה ביותר. על כן, יש לבחור בשירותיו של עו"ד אורי גנור עורך דין הסכם ממון מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יסייע לבני הזוג להגיע להבנות הנדרשות לקראת חתימה על הסכם ממון ולעבור את כל התהליך בצורה קלה ונוחה עד כמה שיותר.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לבחירת קורס מיגון ואבטחה
גם מרחבי המגורים וגם המרחבים העסקיים שלנו נמצאים באופן קבוע תחת סיכון לפריצות, גניבות ופגיעות...
קרא עוד »
דצמ 11, 2020
קורס צילום פורטרטים – הפכו את התחביב למקצוע
האם אתם אוהבים לצלם אנשים? האם לצילומים הללו יש ערך מוסף מבחינתכם? אוהבים לתפוס אנשים ברגעים נדירים?...
קרא עוד »
אוג 08, 2021
תרגום צרפתית
תרגום שפות הינו מקצוע מיוחד ומאתגר במיוחד. לכל שפה יש את המונחים, ההגהות והביטויים היחודיים לה ובכל...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020