מסכי גיימינג

מסכי גיימינג הם המסכים הפופולאריים ביותר בעולם. תעשיית המשחקים גדלה בקצב מהיר ופיתחה טכנולוגיות רבות ושונות כדי לעמוד בקצב הביקוש.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם איכות מסכי המשחקים עולה. עם זאת, מסכים אלו עשויים בדרך כלל מזכוכית שעלולה לגרום נזק לעיניים שלנו אם לא מטפלים בהם כראוי.

תעשיית המשחקים היא אחת הענפים החדשניים ביותר. לא רק שהוא מספק בידור, אלא הוא גם מספק פלטפורמה לסוגים שונים של עסקים. זה כולל את שוק מסכי המשחקים שצפוי לגדול ב-7% ב-2019.

מסך משחק מספק לשחקן חוויה סוחפת ומאפשר לו אינטראקציה עם המשחק. התקן התצוגה עשוי להיות מחובר למחשב או לקונסולה. במקרים מסוימים, מסך משחק עשוי להיות מקושר למכשירים אחרים כגון אורות ורמקולים מסונכרנים או קונסולות אחרות כמו PlayStation 4 ו-Xbox One.

השימוש במסכים במשחקי וידאו קיים זמן רב מאז תחילת המדיום בסוף שנות ה-70, כאשר אטארי הציגה את המשחק הראשון שלה Pong על צג אוסילוסקופ.

איך רוכשים צג?

הדבר הראשון שאתה צריך לחפש בצג גיימינג הוא גודל המסך. רוב המסכים זמינים כיום בגדלים של 24 אינץ', 27 אינץ' ו-30 אינץ'. חשוב לציין שמסכים גדולים יותר יקרים יותר מהקטנים אך מציעים ביצועים וטבילה טובים יותר.

אם אתה מחפש אפשרות זולה, אולי עדיף ללכת עם צג בגודל 24 אינץ' מכיוון שהוא מציע יותר תמורה עבור הכסף שלך. אם אתה רוצה להשקיע במשהו שיספק ביצועים טובים יותר, אתה יכול לבחור בין צגים בגודל 27 אינץ' או 30 אינץ' שעולים בדרך כלל יותר מאשר מקביליהם הקטנים יותר.

בנוסף לגודל המסך, ודא שלמסך המשחקים שלך יש תכונות כמו G Sync או FreeSync שעוזרות לשמור על קצב הפריימים שלך בקנה אחד עם קצב הרענון של הכרטיס הגרפי שלך בזמן משחק או צפייה בסרטונים ב-YouTube למידע אודות כסא גיימינג

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות מרכזיים של לימודי חינוך באקדמיה
ההחלטה על השכלה באקדמיה היא בחירה משמעותית שיכולה להוות את הקרקע לקריירה מתגמלת בהוראה ומחוצה לה....
קרא עוד »
אפר 25, 2024
פסיכומטרי וקורונה? חושבים שזה לא הולך ביחד? תחשבו שוב קידום בגרות
מבחנים פסיכומטריים הינם הכרחיים לשם קבלה למוסדות להשכלה גבוהה כמו אוניברסיטאות ומכללות, והם נערכים...
קרא עוד »
ינו 21, 2021
איך ניתן להתקבל למסגרת נבחרות שחייה?
שחייה היא דרך מצוינת להיכנס לכושר, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם וכמובן גם ליהנות. שחייה יכולה גם להוסיף...
קרא עוד »
יול 16, 2022