פסיכומטרי וקורונה? חושבים שזה לא הולך ביחד? תחשבו שוב קידום בגרות

מבחנים פסיכומטריים הינם הכרחיים לשם קבלה למוסדות להשכלה גבוהה כמו אוניברסיטאות ומכללות, והם נערכים גם בימי הקורונה. המבחן הקרוב ייערך בסוף חודש מרץ ולכן כל מי שמעוניין להיבחן במטרה להירשם לשנת הלימודים הבאה – יצטרך לגשת אליו. קורסי הכנה פרונטליים אסורים כרגע בשל מגבלות הקורונה ולכן תצטרכו למצוא דרך ללמוד את החומר באמצעים אחרים. קורס מקוון יהיה אפקטיבי במיוחד לצורך לימודי פסיכומטרי ותרגול בשעות שנוחות לכם ותוכלו לחזור עליו כמה פעמים שתרצו. הקורס מועבר ע"י מורים המתמחים בפרקים השונים של המבחן ותוכלו להיווכח בכך באמצעות שיעור לדוגמה ורק אז להחליט אם לרכוש את הקורס המקוון. 

פרקי המבחן 

מבחן פסיכומטרי מורכב ממספר פרקים וכל אחד מהם בודק יכולות אחרת של הנבחן. הפרק של חשיבה מילולית כולל הבנת הנקרא, הגיון, השלמת משפטים ועוד, הפרק באנגלית כולל גם כן הבנת הנקרא וכן השלמת משפטים ושכתוב, מאחר שידע בקריאה וכתיבת אנגלית הינו חיוני בחוגים רבים באוניברסיטה. חשיבה כמותית בודקת יכולות לוגיות ומתמטיות של הנבחן. בקורס המקוון תמצאו מורים המתמחים בכל הפרקים עם ניסיון בהכנה פרונטלית ומקוונת ותוכלו להתרשם משיעור חינם ומחוברת תרגילים בטרם תחליטו אם צורת הלימוד הזו מתאימה לכם. אורך שיעור מקוון הוא לרוב 10-15 דקות ולכן ניתן לחזור עליו מספר פעמים במהלך היום. 

התרשמות והמלצות

לפני שתשלמו עבור הקורס תוכלו להתרשם מהמורים ומהמלצות תלמידים לשעבר באתר החברה, באמצעות סרטונים שהוקלטו, וכן לצפות בטעימות מסרטוני ההדרכה (פתיחת שיעור) וזאת כדי שתוכלו לקבל החלטה אחרי שיש בידיכם מידע מלא על המוצר עליו אתם אמורים לשלם כדי להיעזר בו בהכנה לבחינה החשובה. למידע נוסף בנושא לימודי פסיכומטרי באינטרנט היכנסו לאתר גול

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כדאי לרשום את הילד לקורס מחשבים לילדים?
כשהילד שלכם עדיין ילד, יש לכם הזדמנות. ההזדמנות היא למצוא את הכישורים הייחודיים שלו ולפתח אותם מגיל...
קרא עוד »
מרץ 03, 2021
בחירת מכשירי חשמל מהשורה הראשונה: המפתח למניעת אכזבה
בתחום החיים המודרניים, בחירת מכשירי החשמל משחקת תפקיד מרכזי בפונקציונליות ובנוחות של חיי היומיום...
קרא עוד »
פבר 10, 2024
5 טיפים למעבר דירה
מתכננים לעבור דירה? ובכן רגע לפני שאתם אורזים את כל הפריטים שלכם בארגזים, ריכזנו בעבורכם כמה טיפים...
קרא עוד »
מאי 03, 2020