ניהול עובדים: דרכים יעילות לניהול עובדים בעסק

ניהול עובדים

לא קל לנהל עסק ואף יותר מאתגר לנהל עובדים. בשנים האחרונות פותחו לא מעט מערכות שעשויות לסייע לבעלי עסקים רבים בניהול העסק בכלל, ובניהול העובדים בפרט. מהן הדרכים היעילות ביותר לניהול עובדים? אספנו בעבורכם מספר רעיונות וטיפים.

שעון נוכחות דיגיטלי

הקורונה לא פסחה על עולם העסקים, ולא מעט בעלי עסקים נאלצו לבקש מהעובדים לעבוד מהבית. למעשה, אחד הכלים שיכול לסייע לכם בכך, הוא שעון נוכחות דיגיטלי. שעון נוכחות עוקב ביעילות אחר שעות העבודה של העובדים, כך שתוכלו לדעת את מספר שעות העבודה היומי מידי יום – גם אם העבודה מתנהלת מהבית. כמו כן, ניתן לדווח נוכחות באפליקציה ייעודית, שגם שומרת את מיקום הדיווח, מה שמהווה יתרון כפול.

ניטור משימות ובניית לו"ז ריאלי

חשוב לבנות לוח זמנים ריאלי לעובדים, ולקבוע את המשימות השבועיות בהתאם. שימו לב שחשוב לקבוע לו"ז ריאלי ובר ביצוע, אחרת העובדים יהיו מתוסכלים מחוסר ההספק וכך גם אתם. הקפידו על הגדרת התפקיד באופן מדויק והגדרה ברורה של המשימות – כך ניתן יהיה לבצע אותן על הצד הטוב ביותר, ובין היתר גם למדוד את התפוקה של העובדים באופן מושכל.

הכשרת עובדים (וגיוס איכותי!)

כדי שהעובדים יעבדו בהתאם לציפיות שלכם, חשוב לבצע הכשרה מקצועית ולהסביר את כל האלמנטים שחשובים לכם בתהליכי העבודה. גם בימי קורונה ניתן להעביר הכשרות תקופתיות לעובדים, זה גם מגבש, וגם מאפשר להם להרחיב את הידע ולהתמקצע בתחום. כמובן שיש חשיבות לאיכות הגיוס, וככל שתגייסו עובדים איכותיים שמתאימים לעסק שלכם – כך גדל הסיכוי שתהיו מרוצים מהם.

תגמול

בכל הנוגע לתחושות של העובדים – יש להיות עם אצבע על הדופק. לעיתים יהיו עובדים שירגישו לא מתוגמלים, או לא מוערכים, וחשוב להקפיד ולהעניק לעובדים תחושה טובה ולתגמל אותם בהתאם. מלבד זאת, זה יכול להיות תמריץ מעולה עבור עובדים עם תפוקה נמוכה.

ניהול עובדים בעסק הוא לא פשוט, אבל הוא בהחלט אפשרי. זה נכון, זה דורש זמן ותשומת לב, אבל ככל שהעסק יתפתח, תוכלו להאציל סמכויות ולקדם עובדים נוספים שיסייעו לכם בניהול. בהצלחה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ סביבתי – הופכים את הסביבה לנקייה יותר
כחלק מביצוע של פרויקטים מורכבים, ישנה בחשיבות כבידה לקבלת ייעוץ סביבתי על מנת לוודא שעושים את כל...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021
תרגום רפואי – מהו כולל?
עולם התרגום הוא עולם שדרוש בו הרבה ידע במילים, ניקוד, סימני פיסוק, מונחים ומושגים בשפה זרה. תרגום...
קרא עוד »
אפר 07, 2021
קורס כתיבה
היום כבר אין שום ספק כי התוכן הוא המלך, ולכן יש צורך להשקיע בתוכן של האתר או של העמוד העסקי ברשתות...
קרא עוד »
ספט 30, 2020