מי צריך QA?

בקצרה? כל מי שרוצה להבטיח לעצמו ולתוכנה שלו בקרת איכות ומציאת באגים לפני משתמשי התוכנה החופשיים. אבל אנחנו לא פה בשביל לספר לכם דברים בקצרה ולכן נרחיב לכם, בפירוט רב, על מיהו איש QA ולמה כל כך חשוב לעבוד איתו כאשר אתם רוצים להעלות לאוויר את התוכנה שלכם, עליה אנחנו בטוחים שעבדתם ימים ולילות רבים.

בואו נתחיל מההתחלה:

מה זה QA?

QA, או בשמו העברי של התפקיד, הבטחת איכות, הוא למעשה תפקיד שבא להבטיח את תקינות התוכנה שלכם. לאתר ולמצוא תקלות לפני החשיפה למשתמשים פוטנציאליים וכמובן לשפר את איכות התוכנה שלכם.

כשאנחנו אומרים תוכנה אנחנו מתכוונים לכל דבר הנוגע לתחום הטכנולוגיה אותו בניתם מאפס בעבור שירות לציבור כלשהו. החל מאפליקציית משחק ועד לתוכנות קופה בסופר. בעצם, כל דבר המצריך שימוש של הציבור יצריך בקרת איכות בכדי למנוע תקלות לא נעימות עם אנשים חיצוניים.

כמה זה באמת נחוץ?

בואו נפשט את הדברים. בבית הספר, כשהייתם מכינים עבודת חקר, הייתם בודקים שאין טעויות, מוודאים את כל המקורות וכמובן, מבצעים בדיקה של שגיאות כתיב בתוכנת הוורד. את כל הבדיקות האלה עשיתם בכדי לספק את העבודה הטובה ביותר בכדי לקבל ציון גבוהה. אותו הדבר כשאתם עוסקים בטכנולוגיה ומעוניינים לספק שירות כזה או אחר לאנשים.

ובדיוק בשביל זה קיימים בודקי התוכנה, האמונים על הבטחת השימוש החלק בתוכנה שלכם, לזהות כאשר משהו לא עובד כשורה. זהו אחד התפקידים הנחוצים ביותר במערך בניית התוכנה שלכם, תהיה איזו שתהיה.

לסיכום,

השאלה שאתם צריכים לשאול היא לא 'מי צריך QA', אלא כמה אנשי QA אתם רוצים בחברה שלכם בכדי להבטיח לעצמכם תוכנה נקייה מבעיות, עובדת כמו שאתם רוצים ומספקת את שהיא צריכה עבור המשתמשים שלה.

מוזמנים לפנות לקבלת פרטים נוספים על הקורס הקרוב – QAMasters.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שוקלים לעשות הסבה להייטק? כל מה שחשוב לדעת
אם אתם שוקלים לבצע הסבה להייטק, חשוב לדעת מה עליכם לעשות. מדריך זה הוא רשימה מקיפה של דברים שכדאי...
קרא עוד »
פבר 12, 2023
מוצרי עץ לתינוקות בהזמנה אישית 
אי אפשר להמעיט בערך של הקשר שלנו עם הילדים שלנו. מי לא היה רוצה שלילד שלו יהיה הכי טוב בעולם? כאשר...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
קורסים אונליין שכדאי להכיר
קיימים אין ספור קורסים באונליין שיכולים לספק לכם את כל מה שאתם צריכים, בדרך להיות מי שאתם שואפים...
קרא עוד »
אוק 21, 2020