איפה לומדים לצייר קריקטורה?

אם שאלתם את עצמכם איפה לומדים לצייר קריקטורה הרי שתוכלו ללמוד ציור קריקטורות בכמה דרכים. האפשרות הביתית יותר והדיגיטלית היא במידה ויש לכם כשרון מולד לכך והרבה משמעת, תוכלו ללמוד לצייר קריקטורה בקורסי אונליין באינטרנט וגם מצפיה בסרטונים ובהמשך לדעת כיצד לעשות ציורים על קירות בסגנון קריקטורה.

לימודי תעודה

האפשרות מקיפה יותר ללימוד מבוסס היא ללמוד לצייר קריקטורה כלימודי תעודה מקצועיים. לימודי התעודה מתקיימים תוך שימוש בתוכנת גרפיקה מתקדמת. במהלך הלימודים לומדים גם את עקרונות ציור הקריקטורה וגם את השימוש בתוכנה, ומתרגלים תוך כדי. במהלך לימודים מסוג זה גם תרכיבו לעצמכם תיק עבודות שהוא מאוד חשוב לקראת הכניסה שלכם לשוק העבודה כקריקטוריסטים משום שיהיו לכם עבודות להציג בפני לקוחות פוטנציאליים.

לימודים פרטניים 

תוכלו גם לבחור באפשרות אחרת שהיא מותאמות אישית והיא למידה של אחד על אחד כדי לצייר קריקטורה. לימודים פרטניים יכולים להתבצע מרחוק בשיעור פרטי אונליין וגם בצורה פרונטלית עם המורה אחד על אחד. שיעורי לימוד פרטניים עשויים להיות יקרים יותר מלימודי תעודה אולם תלוי לכמה שיעורים תזדקקו ומה הקצב שלכם. חשוב לציין שלימודים פרטניים לא בהכרח יקנו לכם תעודה רשמית אותה תוכלו להציג – וזה גם שיקול.

באיזה סוג לימודים לבחור

הבחירה של איפה ללמוד לצייר קריקטורה גם קשורה לעד כמה אתם רוצים לצייר קריקטורות בתוך תחביב או ממש כמקצוע. במידה ואתם מתבלטים ולא בטוחים עד כמה תרצו לבסס את זה כמקצוע הרי שתוכלו לקחת כמה שיעורים פרטניים או קורס אונליין וכאשר תתמקצעו ותרצו להציג תעודה ולהפוך את זה למקצוע מוסדר יותר עבורכם – הרי שאז תוכלו לפנות ללימודי תעודה. באתר של מג'יק בן תוכלו לראות אילו דברים מיוחדים ניתן להכין בעזרת כישרון של אמן קריקטורות.

ישנן אופציות רבות ללימודים לציור קריקטורות, ונותר לכם רק לבחור את מסגרת הלימודים המתאימה לכם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מורה ליפנית
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים באופציה של קורס יפנית. מדובר ללא ספק על שפה עשירה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021
קורס עזרה ראשונה בחיפה – כיצד בוחרים את המקום הנכון
אם אנחנו רוצים לעבור קורס בנושא מסוים, בין אם הוא קורס אקדמי או כל קורס אחר, אז באופן טבעי אנחנו נבחן...
קרא עוד »
יונ 18, 2020
שוכרים דירה: דברים שחשוב לדעת
יוקר המחיה אינו מאפשר לרבים לרכוש דירה משלהם, כשהאפשרות העומדת בפניהם היא שכירות. ישראלים רבים,...
קרא עוד »
ינו 06, 2020