מה לומדים בסדנת בצק רבוך?

מה לומדים בסדנת בצק רבוך?

מתעניינים באפייה, אך רוצים לשפר את היכולות שלכם – או ולהרחיב את הידע שלכם עוד יותר? כדי להפתיע את המשפחה והחברים שלכם עוד יותר, או במקרים שאתם עובדים בתחום המסעדנות באופן מקצועי ואתם מעוניינים בסדנה חד פעמית שתכיר אתכם עם העולם המופלא של הפחזניות והאקלרים, סדנת בצק רבוך היא בדיוק המענה עבורכם. אם אינכם יודעים מה זה בדיוק בצק רבוך, או שהייתם בטוחים שהוא בא בכלל מהרטבים המפורסמים של המטבח הצרפתי, הרשו לנו לעשות סדר בבלאגן, ולהסביר מעט יותר על סדנת בצק רבוך ועל מה זה אומר.

מה זה בצק רבוך?

רביכה, או רוּ בצרפתית, היא תערובת המופקת משילוב של קמח עם שומן וביצים (ולרוב גם מים המצטמצמים בתהליך ההכנה), וזאת באמצעות ערבוב ארוך ובלתי פוסק של שני המרכיבים יחד, לרוב כאשר הם מחוממים על אש נמוכה ובסיר העשוי ברזל יצוק. כאשר מדובר על בצק רבוך, כמות הקמח שתימזג לסיר תהיה גדולה בהרבה מאשר ברביכות הפשוטות, שכן אלה נועדו להעשרת רטבים בלבד. הבצק הרבוך נועד לרוב להכנת פחזניות ואקלרים (צורתה המוארכת של הפחזנייה) – אך הוא יכול לשמש לעוד מבחר רחב ועשיר מאד של מאכלים, מהם גם מלוחים. הכנתו של הבצק הרבוך נחשבת למורכבת ומרובת שלבים, ועל כן הדיוק המרבי בה היא קריטית.

כיצד נראית סדנת בצק רבוך?

בסדנת בצק רבוך נלמדים הכלים המדויקים להכנת הבצק, וכן מתנסים המשתתפים בהכנת כל השלבים בזה אחר זה. הלמידה מטעויות במקרה זה היא מבורכת, ובדיוק לשם כך נועד לכך לרוב מדריך מנוסה ובעל הסמכה רשמית של קונדיטור. עוד חשוב לשים לב כי אתם נרשמים לסדנה בה מובטח לכם שתקחו חלק בכל שלב למרות תהליך ההכנה הארוך, וכי המידע שתרכשו יהיה מורכב לא רק מהסברים טכניים אלא גם מההיגיון העומד מאחורי כל אחד ואחד מהם. כך, תוכלו להפיק מידע אמיתי ומשמעותי, וכן כלים שימושיים לאפייה חוזרת – ובהמשך בהחלט תוכלו להתנסות בפטנטים חדשים משל עצמכם, בזכות הידע והכלים שרכשתם בסדנה.

רעבים/ות לעוד? מוזמנים לברר על קורס מקיף לאפייה אצל לייזה תובל!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדע לילדים – למדו אותם עקרונות בסיסיים
רוצים לתת לילדים שלכם יתרון בבית הספר ולהכיר להם את עולם המדע מגיל צעיר ככל הניתן? דבר מעולה שתוכלו...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
כל מה שרציתם לדעת על קאנה קורסו
מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם כלב גזעי? בסופו של דבר, עד היום זה מעולם לא קרה? אם כך, טבעי שעכשיו, כשאתם...
קרא עוד »
נוב 16, 2022
כך תקימו אתר בקלות וללא מעצב
מי שמפעיל עסק בעשור האחרון, יודע שאתר אינטרנט הוא חלק אינטגרלי מקיומו של בית עסק. אתר אינטרנט הוא...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019