כך תקימו אתר בקלות וללא מעצב

להקים אתר בקלות

מי שמפעיל עסק בעשור האחרון, יודע שאתר אינטרנט הוא חלק אינטגרלי מקיומו של בית עסק. אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור במרחב הווירטואלי, המעניק לגולש, כמה שיותר אינפורמציה בנוגע לשירות או מוצר, לתיק העבודות של איש המקצוע, לידע ולניסיון של חברה או בית עסק. נוסף לכך, הוא יאפשר סקירת חנות וירטואלית או בחירת הטבות אותן ניתן לקבל בעת הזמנת שירות או ברכישת מוצר.

ברשת האינטרנט ישנם כלים ווירטואליים אחרים לקידום בית העסק, בעוד שמדובר ברשתות חברתיות ושאר מדיות שמטרתן בסופו של דבר להוביל את הצרכן אל אתר בית העסק. החדשות הטובות הן, שכיום, (בניגוד לעבר) ניתן לבנות אתרים בקלות! זאת באמצעות פלטפורמות חינמיות לעיצוב ובניית אתרים. אז כיצד עושים את זה לבד? הנה מספר טיפים טובים:

יצירת לוגו ושפה עיצובית

לפני שאתם מתחילים לייצר את המרחב הווירטואלי של העסק, רצוי לבחור שפה עיצובית שתאפשר לזהות את המוצר או המותג שלכם, בקלות. שפה כזאת בונים באמצעות יצירת לוגו עם אחד מהכלים ברשימה של אתר וובסייט פלאנט.  כמו כן, בחירת צבעים קבועים שילוו את המותג, יכתיבו טון ושפה ברורים, תוך חיבור הצבעים, הגוונים, הצורות והתוכן לקהל היעד שלכם. כעת, רק לאחר שגיבשתם את השפה העיצובית ועיצבתם לוגו, אפשר להתחיל במלאכה.

בחירת תבניות

כאשר בונים אתר, יש לבחור תבנית עיצוב שאיתה תעבדו. התבניות נודעו לשמש סוג של מסגרת בה יוזנו תכנים תמונות ופרטי מדיה. כיום, פלטפורמות חינמיות כמו WIX או וורדפרס, מקנות אלפי תבניות לבחירה ולהתאמה למוצר או לשירות שלכם. ועבודה בתוכנה קלה לשימוש, גם עבור מי שאינו מעצב מקצועי.

תכנים

כעת יש לעבור לשלב התוכן. בחרו קופירייטר מקצועי שיוכל לנסח תכנים לדפים הראשיים, לכתוב תיאורי מוצר, לנסח משפטי מכירה ולכתוב מאמרי קידום. תכנים טובים ואיכותיים יעזרו לקדם את האתר בגוגל. השתדלו בכול שבוע להזין מאמר קידום אחד, בתוספת תמונה מתאימה.

הוספת תמונות

בכל אתר אינטרנט, רצוי שיהיו תמונות שיספקו מידע ויזואלי ללקוחות הפוטנציאלים. לכן חשוב לבצע יום צילומים מקצועיים עבור מוצרים. באתר יש להוסיף צילומים מקצועיים של כל מוצר או שירות, החל מאוכל, אירועים, שירות לקוחות, שירותי מחשוב ועוד. במידה ואין לכם תקציב עבור צלם מקצועי – בחרו תמונות אמינות מהרשת אשר מתאימות לקונספט שלכם. כיום אפשר לקנות בעלות נמוכה, מגוון צילומים מבנק תמונות.

באמצעות הפעולות האלה, ניתן לבנות אתר לבד ללא מעצב ולהפוך אותו לאיכותי ומקודם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חושבים להתחיל לגלוש? כדאי לבדוק את בית הספר הבא לגלישה
חושבים להתחיל לגלוש? מזומנים להכיר את בית הספר לגלישה שנותן לים את הכבוד ולכם את כל הכלים...
קרא עוד »
יול 03, 2021
וטרינר קאנה קורסו 
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, הביטוי הזה הוא לא סתם משפט נטול משמעות, כל מי שמגדל כלב מכיר מקרוב,...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
מחיר קורס פריוריטי
לא מעט אנשים מתעניינים לגבי מחיר קורס זום פריוריטי, מאחר ומדובר על אחד הקורסים המדוברים ביותר בשנים...
קרא עוד »
דצמ 09, 2021