רוצים להדריך יוגה – דגשים לאיפה כדאי לכם ללמוד

רוצים להדריך יוגה

אנשים רבים אוהבים דווקא יוגה. אימון מהסוג הזה הוא למעשה אימון גם לגוף וגם לנפש וזוהי ממש אומנות שמסוגלת לסייע לבריאות בכמה וכמה דרכים.

השיטה באופן כללי של היוגה היא למעשה דרך חיים ורכישת כלים אשר אלו מסייעים לכל אחד להגיע למצב של שחרור. עושים את זה על ידי תרגילי גוף שונים ואלו הם בעלי השפעה מרחיקת לכת על כל המערכות, קראו בהרחבה בלינק.

מה אתם רוצים ללמוד?

לפני שבכלל מתחילים לברר על מקום לימודים מתאים, חשוב לדעת כי יש כמה סוגים של לימודי יוגה וחשוב להתמקד בלימודים המתאימים ובסגנון הראוי והרצוי לכל מצב.

על פי רוב, אנשים אשר רוצים לברר על יוגה, הרי שרוב הסיכויים הם כי הם מדברים על האטה יוגה או על התא יוגה. זוהי היוגה שכוללת תרגילי גוף עם מתיחות שונות וזוהי היוגה של המשמעת הפיזית.

מה תלמדו בקורס?

ויניוגה – זהו קורס אשר בו מלמדים את התלמיד, או לעניינו את המדריך העתידי ליוגה – את משמעות העבודה של תהליך ברצף – viniyasa krama – הדגש בלימודים הללו הוא לא דווקא על שלימות התנוחה אלא על תרגול נכון של התנוחה על פי היכולות ובהתאם לצרכים של המתרגל. כך לומדים בקורס איך וכיצד לתרגל ולשלב בצורה נכונה את הנשימה בקואורדינציה לתנועה של הגוף.

איינגר – B.K.S.Iyengar  – זה קורס מורים ליוגה אשר הוא מתאפיין בביצוע נכון ומדוייק של התנועות והתנוחות של הגוףעל ידי אביזרים שונים. למעשה גורסת השיטה בכך כי הדגש יהיה על דיוק כמו גם ישורת הגוף. מדובר בשיטה שהיא בעלת שורה ארוכה של יתרונות לגוף.

שיווננדה יוגה – זה יוגה שיש בה חמישה עקרונות. זה כולל תרגול נכון, נשימה נכונה, ביצוע הרפיה נכונה, צריכה של תזונה נכונה וגם מחשבה נכונה. היוגה מןגדר על םי שיטה זו כטיהור, כאהבה ונתינה, התבוננות פנימית לצד הגשמה. ישנן 12 תנוחות שונות לתרגול על פי שיטה זו.

ישנן עוד שיטות שונות אך הדבר החשוב ביותר הוא לבחור במורה הנכון או במכון המקצועי על מנת שניתן יהיה להגיע בסופו של דבר לרמה מקצועית גבוהה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: שיקולים מרכזיים לגירושין נאותים
גירושין הם אירוע חיים משמעותי הדורש התייחסות והבנה מדוקדקת על מנת להבטיח הליך חלק והוגן לכל הצדדים...
קרא עוד »
מרץ 07, 2024
מורים פרטיים
כל מי שלמד אי פעם בבית הספר או באוניברסיטה, יודע כי לא תמיד חומר הלימוד מתקבל בצורה פשוטה וברורה. בחלק...
קרא עוד »
דצמ 01, 2019
ריהוט לחדר ילדים – כיצד תבחרו?
כל הורה רוצה שחדרי הילדים שלו בבית יהיו מעוצבים, מרשימים וכמובן נוחים ונעימים לכל ילד. בכדי להפוך את...
קרא עוד »
ספט 21, 2022