סוגי ריחות בבשמים לגבר

בשמים לגברים, הידועים גם כקולונים או ניחוחות, מגיעים במגוון ריחות, כל אחד עם תווים ומאפייני ריח שונים. ניחוחות בדרך כלל מסווגים למספר סוגים על סמך התווים וההסכמות השולטים.

מחפשים חנות בשמים אונליין? היכנסו לאתר: https://topx.co.il/

להלן כמה סוגי ריחות נפוצים הנמצאים בבשמים לגברים:

פרי הדר:

ניחוחות הדרים מאופיינים בתווים מרעננים וטעים. תווי ההדר הנפוצים כוללים ברגמוט, לימון, ליים, מנדרינה ותפוז. ניחוחות הדרים הם לרוב קלים ומתאימים ללבוש בשעות היום.

עֵצִי:

ריחות עצים בנויים סביב תווים שמקורם בסוגי עץ שונים. עץ ארז, אלגום, וטיבר ופצ'ולי משמשים בדרך כלל בניחוחות עצים. ריחות אלה יכולים להיות חמימים, אדמתיים, ולעתים יש בהם רמז של עשן.

אֲרוֹמָתִי:

ניחוחות ארומטיים כוללים לרוב תווים צמחיים וירוקים. לבנדר, רוזמרין, בזיליקום ומרווה משמשים בדרך כלל בניחוחות ארומטיים. ניחוחות אלה יכולים להיות בעלי איכות רעננה וממריצה.

מזרחי/חריף:

ניחוחות מזרחיים או חריפים מאופיינים בתווים חמימים ואקזוטיים. תבלינים כמו קינמון, הל וציפורן, יחד עם מרכיבים מזרחיים כמו וניל וענבר, נפוצים בקטגוריה זו. ריחות אלו הם לרוב עשירים ומתאימים ללבוש ערב.

מֵימִי:

ריחות מימיים נוצרים בהשראת האוקיינוס ויש להם תווים רעננים, נקיים ומימיים. הסכמים ימיים, רוח ים ופרחים מימיים תורמים לאופי המרענן של ניחוחות אלו. ריחות מימיים פופולריים לשימוש מזדמן ובשעות היום.

פוגר:

ניחוחות Fougère הם קטגוריה קלאסית המשלבת בדרך כלל לבנדר, אזוב אלון וקומרין. לריחות האלה יש לרוב תחושה של מספרה, עם תערובת של תווים טריים ועשבי תיבול.

עוֹר:

ניחוחות עור משלבים תווים המזכירים עור, היוצרים ניחוח נועז ומתוחכם. תווי ניחוח עור נפוצים כוללים זמש, ליבנה ושרף שונים. ריחות אלו קשורים לרוב לתחושת יוקרה.

אַכלָן:

ניחוחות גורמה כוללים תווים בהשראת ניחוחות מתוקים ואכילים. וניל, שוקולד, קרמל וקפה נפוצים בקטגוריה זו. ריחות גורמה יכולים להיות חמימים, מנחמים ולפעמים חושניים.

Chypre

ניחוחות Chypre מאופיינים בשילוב של הדרים, אזוב אלון ולבדנום. לריחות הללו יש לרוב איכות מורכבת ונצחית, עם איזון של רעננות וארציות.

ירוק:

ניחוחות ירוקים כוללים תווים המזכירים דשא, עלים ואלמנטים ירוקים אחרים. גלבנום, מנטה והסכמות ירוקות אחרות תורמים לאופי הרענן והממריץ של הריחות הללו.

בבחירת ניחוח של בשמים לגברים, חיוני לקחת בחשבון את ההעדפות האישיות, את ההזדמנות ללבוש את הריח ואת הסגנון של האדם. בדיקת ניחוח על העור ומאפשרת לו ליצור אינטראקציה עם הכימיה הטבעית של הגוף היא תרגול טוב כדי להבטיח תאימות. בנוסף, הבנת תווי הריח וההסכמות יכולה לעזור בבחירת ריח המתאים לחוויית הריח הרצויה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה לשלוח את הילד לסאמר סקול בקיץ?
שוקלים לשלוח את הילד או הילדה אל עבר מחנה קיץ? ובכן, הנה כמה סיבות טובות להפסיק להתלבט ולשלוח את הילד...
קרא עוד »
אוק 29, 2019
קוראי הליבה של ספרות מסוכמת
בעידן המידע, סיכומי ספרים משמשים מגדלור לאלו שמנווטים בערפל הצפוף של נתונים. התובנות הדחוסות הללו...
קרא עוד »
נוב 12, 2023
לימודי פסיכומטרי
בכל הנוגע לתואר, לימודי פסיכומטרי הם כלי שימושי מאוד שעוזר לסטודנטים להבין היכן הם עומדים לפני שהם...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023