מה תפקידו של חוקר סייבר 

חוקר סייבר הוא מי שלמעשה אחראי על מערכות האבטחה של האירגון כולו. מדובר על מי שיכול במידה רבה לשמור על כך שהפרטים של אלו שמפקידים את המידע החשוב ביותר עליהם, אם זה מידע אישי ואם מידע שמישהו יכול לעשות בו שימוש ולנצל אותו לרעה, למשל במידה ומדובר על פרטים של אשראי וכיוצא באלו, כל המידע הזה צריך להיות שמור ומוגן ותפקידו של חוקר סייבר הוא להבטיח בדיוק את זה. 

אבל באיזה אופן הוא עושה את זה? חוקר סייבר הוא מי שצריך להבין לכתחילה מה הכשלים במערכת ואיך ניתן לפתור אותן. לא פעם ולא פעמיים חוקר סייבר הוא זה שבעצמו הולך ומנסה לפרוץ את מערכות ההגנה של החברה כדי לתת ביקורת ולעזור לה לבצע את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. 

התפקיד של חוקר סייבר הוא קצת כמו משחק ענק, בו עליו למצוא את המלכודת, את המקום בו נמצאת הפירצה ממנה האקר מתוחכם יכול לשאוב את המידע הרלוונטי כלפיו. 

התפקיד של חוקר סייבר הוא להיות יותר חכם מאחרי

םבסופו של יום מדובר על מה שמתאים למי שאוהבים למצוא את התשובה לחידה שאיש לא מצליח לפתור. אלו שאוהבים להתחכם, לראות מה בכל זאת לא מושלם בתמונה. תפקיד של חוקר סייבר הפך פופולארי בשנים האחרונות שכן חברות רבות מוכנות לשלם לא מעט כדי למצוא את מי שידע להגיד להן איפה הן צריכות לשפר את מערכת אבטחת המידע שלהן. בעולם בו כל המידע שלנו חשוף וגלוי באינטרנט, חשוב שיהיה שם מי שיכול לתת את המעטפת התומכת ואת המענה החשוב כל כך שיעזור לחברה לשמור על הפרטים של הלקוחות שלה בצורה טובה. למידע בנושא משרות חוקר אבטחת מידע

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מורים לפסנתר
יש הרבה מורים לפסנתר בארצנו. יש להם רמות שונות של מיומנות ומומחיות. חלקם טובים מאוד בללמד תלמידים...
קרא עוד »
יונ 21, 2022
ניווט בג'ונגל הבטון: מה שאתה חייב לדעת לפני שאתה מצייד את ארגז הכלים שלך
עבודת בטון רחוקה מלהיות מונוליטית; זה שילוב מורכב של טכניקה, ניסיון, ובאופן משמעותי, בחירת הכלים שלך....
קרא עוד »
אוק 12, 2023
לימודי פיזיקה בקלות עם מורה פרטי
מורה פרטי ישתמש במעבדה לפיזיקה כדי ללמד אותך על חוקי הפיזיקה. זוהי דרך מצוינת ללמוד על עולם הפיזיקה...
קרא עוד »
דצמ 14, 2022