הסודות של פסלים חיים

פסלים חיים

אחד מן התחומים שבהם פעילים שחקנים הוא זה של פסלים חיים. זו אומנות בפני עצמה שמצריכה לא מעט מאותו שחקן, וכזו שאותה רואים בכל מיני סוגים של פסטיבלים, ובעיקר במופעי רחוב על ידי שחקנים עצמאיים שמבטאים ורוכשים את המיומנות שלהם גם על ידי כך.

איך מאפרים פסל

האיפור של פסל חי לא חייב להיות כבד, אלא פשוט להתאים לרעיון של פסל חי. בדרך כלל האיפור יהיה בגוונים של לבן, אך הוא גם יכול להיות בגוונים שמתאימים אל הביגוד ואפילו איפור שנראה כמו סוגים שונים של אבן בעבודה קפדנית וכשרונית במיוחד.

ביגוד שמייצג משהו

הביגוד שנבחר עבור השחקן או על ידי אותו שחקן הוא מיוחד. דבר ראשון הוא כזה שצריך להיות נוח ללבישה למשך של שעה ארוכה, דבר שני, ככל שהבגד הזה נראה כמו חלק של חומר שממנו עשוי פסל, כך התוצאה והחיקוי של פסל נראה מאוד ריאליסטי למי שחולף במהרה ולא מתעמק בכך. לכן יש שימת לב למשקל של הבגד, לחומרים ממנו הוא עשוי ולדרך שבה הוא מחובר כדי לקבל מראה של פסל שיכול להיות עבור כל נושא ולייצג רעיון באופן מקורי למדי.

זה לא פשוט לא לזוז

אם יצא לכם לחלוף על פני מיצג של פסלים חיים בארץ או במדינות אחרות בטיול ברחבי העולם, ניתן לראות כי לאלה יש את המשותף הבסיסי שהוא חוסר התזוזה שלהם כמעט כליל, ראו כאן דוגמא. יש מופעי פסלים חיים שעושים מחווה ברגע בו אדם מכניס כסף לכוס שנמצאת שם למטה, אבל ברוב המכריע של הזמן הפסלים אמורים להיות פסלים ולא לזוז בכלל. זוהי לא מטלה פשוטה, ועליה מתאמנים ללא הרף, עם חסימה של הצורך לנוע גם אם רואים משהו מצחיק כדי ליצור אומנות שהיא מרהיבה ביופייה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה לומדים כדי לבצע עבודות בגובה?
זו שאלה נפוצה ששואלים אנשים שלא רגילים לעבוד בגובה. אבל עובדה שיש הרבה תפקידי עבודה שבהם תצטרך לעשות...
קרא עוד »
דצמ 01, 2022
גילוח לגבר: עשה ואל תעשה לשמירה על עור הפנים
כל גבר יודע, שהחל מגיל 13 או 14 בו מתחילות לצמוח שיערות על הפנים, מלאכת הגילוח הופכת להיות חלק שגרתי...
קרא עוד »
ספט 16, 2020
תוכנית לפרויקט גמר בניהול – במה מדובר?
במהלך שנה ב' סטודנטים לתואר בהנדסה אזרחית צריכים לעשות פרויקט גמר בניהול וארגון. מדובר בפרויקט חשוב...
קרא עוד »
נוב 27, 2020