איך מחליפים מיתרים לגיטרות קלאסיות

מיתרים לגיטרות קלאסיות

אם ממש לא מזמן התחלת לנגן על גיטרה ואתה מתלהב מהעניין, ברור מדוע מהר מאוד המיתרים נהרסים ואתה צריך להחליף אותם. העניין הוא שגם אם עד היום היו לך מיתרים נפלאים בגיטרה, בסופו של דבר, ככל שמנגנים עוד ועוד, בסופו של דבר הם נהרסים. לכן נשאלת השאלה: איך מחליפים מיתרים לגיטרות קלאסיות והאם אפשר לעשות את זה לבד? התשובה היא בהחלט כן. כל שעליך לעשות הוא להוציא בזהירות את המיתר שנקרא, לחבר את המיתר החדש ולשים לב שאתה קושר אותו היטב. אומנם זה נכון שבפעם הראשונה זה ייקח לך יותר זמן, אך בפעמים הבאות תוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות רבה.

איך תדע איזה מיתרים חדשים לקנות?

מעבר לכך שתוכל לראות אינספור סרטונים לגבי החלפת מיתרים בגיטרות קלאסיות ותוכל גם לפנות אל חנות שבה יעשו זאת עבורך, יש עוד סוגיה שעליך לבדוק. הסוגיה הזאת כוללת את בחירת המיתרים החדשים, כי מה אתה באמת יודע על מיתרים לגיטרות קלאסיות? והאם ידעת שיש מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה? ההמלצה שלנו, אם כך, היא לבדוק את הדברים לעומק ולראות שאתה משקיע במיתרים כמה שיותר איכותיים וטובים. הרעיון בסופו של דבר הוא לא להחליף מיתרים כל שני וחמישי כי הם לא מספיק טובים, אז למה שלא תתעמק בנושא?

כמה יעלו לך המיתרים החדשים?

אומנם זה נכון שבאופן כללי מיתרים לגיטרה קלאסית זו לא הוצאה כלכלית גדולה, אך מצד שני, בהחלט יש מיתרים שעולים יותר מאחרים. לכן, אם אתה יכול לבדוק גם את נושא העלויות, זה כדאי. קח בחשבון שברוב המקרים יש כמה גורמים שמשפיעים על עלות המיתרים, והם:

  • השאלה עד כמה עבים המיתרים החדשים שאתה קונה
  • איזו חברה ייצרה אותם
  • איפה אתה קונה אותם
  • האם אתה קונה את כל המיתרים או כל פעם רק אחד

כמו כן, כדאי לדעת שהיום אתה יכול להזמין מיתרים לכל גיטרה כמו גם אביזרים למוזיקה כמו סטנד של גיטרה לחדר גם באינטרנט ושווה שתנסה את זה, כי למה לשלם יותר בחנויות פיזיות שונות?

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על פינוי מושכר
אם ברשותכם נכס שאתם מעוניינים להשכיר אותו, כדאי שתדעו שעליכם להיות מוכנים לתסריט קיצון שבו השוכר לא...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021
עזרה בכתיבת סמינריון
לא פעם אחת ולא פעמיים בקרב סטודנטים, עולה הנושא של כתיבת עבודות אקדמיות. לעיתים קבלת עזרה היא הכרח...
קרא עוד »
יונ 11, 2021
אימון ביתי: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על כושר בבית
ימים לא פשוטים עוברים על תושבי ישראל, ולו בשל התפרצות נגיף הקורונה. ההגבלות מחמירות מיום ליום, ורבים...
קרא עוד »
אפר 01, 2020