5 שלבים להקמת עמותה בישראל

מימון לעמותות

לא מעט ישראלים בוחרים להקים עמותות לצרכים שונים. מדובר בעמותות שאמורות לספק פתרונות פוליטיים, חברתיים, כלכליים, תרבותיים ואחרים. על מנת לעשות את זה בצורה נכונה, צריך להקפיד על תוכנית סדורה ולעבוד על פיה. לשם כך אנחנו רוצים להציג בפניכם 5 שלבים שיעזרו לכם בתהליך של הקמת עמותה בישראל.

שלבים להקמת עמותה בישראל

מימון

השלב החשוב ביותר לצורך הקמת עמותה בישראל, זה השלב של גיוס כספים. על מנת להשיג מימון לעמותות הרי שצריך לייצר תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, שתאפשר לנו למשוך משקיעים, פילנתרופים אשר יהיו מוכנים לתרום לעמותה שלנו ולא רק זה, אלא גם להיות מקושרים לעמותה שלנו

רעיון

בסופו של דבר, עמותה היא רעיון אותו אנחנו רוצים להגשים. לכל אחד מאיתנו יש רעיון, מטרה, שאיפה. אם אנחנו רוצים לממש אותו, אזי שעלינו להקפיד שהוא יהיה מאוד ברור, מאוד סדור, הוא צריך להיות מובנה בצורה נכונה. לכן, עלינו לעלות אותו על נייר ולהסביר בדיוק מה הרעיון ואיך אנחנו מתכוונים לממש אותו.

כוח אדם

אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד ולכן צריך לגייס אנשים. חלקם הגדול בהתנדבות, אחרים יעבוד בכסף. חשוב שהם יבינו את הרעיון, יירתמו אליו וכמובן יאמינו בו בכל ליבם.

מקום

אנחנו צריכים מקום ממנו נוכל לפעול. זה יכול להיות בית, זה יכול מבנה שאנחנו שוכרים, אנחנו גם צריכים שיהיה עמוד פייסבוק או אתר אינטרנט דרכם אפשר יהיה להגיע אלינו, דרכם נוכל להציג את הרעיון שלנו ולנסות למשוך אנשים לתמוך בעמותה שלנו, להתנדב ולעזור. כמובן שהכול צריך להיות שקוף וברור.

פרסום

אם אנחנו רוצים להצליח, הרי שאנחנו חייבים לגייס אנשי פרסום ושיווק שיעזרו לנו בכך. אנחנו לא חייבים לעשות קמפיין פרסומי גדול, לעיתים אפילו דברים קטנים יכולים לעזור, בוודאי בהתחלה. בעתיד ייתכן ונרצה לייצר קמפיין גדול ומשמעותי יותר.

לפני סיום חשוב להדגיש, על מנת שהעמותה תפעל כמו שצריך, על פי חוק, הרי שעלינו לעמוד בתנאי חוק העמותות, ולכן חשוב לעבוד צמוד לעורך דין ורואה חשבון שיפקחו על כל התהליך.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גלה את היתרונות הייחודיים של קופסאות תה מיוחדות בהגדרות אירוח
בתחום האירוח, שילוב קופסאות תה מיוחדות בבתי מלון ובמסעדות אינו רק להציע מבחר מגוון של משקאות; זו...
קרא עוד »
אפר 07, 2024
איך להפוך את חדר הילדים למקום שהם לא ירצו לצאת ממנו?
אם גם אתם הורים לילדים ואתם תוהים מה באמת חשוב לילדים שלכם, כדאי שתדעו: הם צריכים חדר שיהיה שייך רק...
קרא עוד »
נוב 16, 2022
מורים פרטיים במתמטיקה – מועיל או מזיק
רבים הם התלמידים אשר אינם מצליחים להשתלב בלימודי המתמטיקה. הם מוצאים את עצמם תוהים וטועים ובעצם הם...
קרא עוד »
נוב 03, 2019