רשתות חברתיות שכדאי לפרסם בהן בשנת 2023

פרסום ברשתות החברתיות הפך נפוץ מאוד בשנים האחרונות. למעשה הוא תופס נתח משמעותי בתוכניות פרסום רבות של בתי עסק שונים ומגוונים מכל תחום ולכל קהל היעד. הרשתות החברתיות מכילות מיליוני משתמשים ישראלים הפעילים בהן מדי יום. על כן זהו מקום נהדר לפרסום העסק, יצירת חשיפה למותג, בניית אמון עם הקהל וקידום מכירות חברת ג'נסיס הנחשבת לחברה המובילה בישראל למיתוג עסקים ופרסום בדיגיטל ממליצה לנו על כמה רשתות חברתיות שכדאי לפרסם בהן בשנת 2023. 

פרסום בפייסבוק:

אז אין ספק כי הרשת החברתית הגדולה והפופולרית מכולן צריכה להיות ברשימה זו. לפייסבוק מיליארדי משתמשים ברחבי העולם ומיליוני ישראלים הפעילים ברשת החברתית הנהדרת הזו מדי יום ולעתים שעות רבות במהלך היום. עסקים רבים זקוקים לנוכחות בפייסבוק ויכולים לנצל את הפלטפורמה הנהדרת הזו לשיווק העסק וקידום מכירות. רשתות חברתיות הן דרך נהדרת גם לייצר מותג אמין ועם חשיפה רבה. הפייסבוק הוא ללא ספק המקום להתחיל.

פרסום באינסטגרם:

רשת חברתית נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא כמובן אינסטגרם. זו הפכה להיות שנייה רק לפייסבוק (פייסבוק הבעלים שלה) ונהנית ממאות מיליוני משתמשים פעילים מדי יום באפליקציה ומיליוני ישראלים הפעילים באינסטגרם מדי יום. הפלטפורמה משמשת להעלאת תמונות, סרטונים וסטורי קצרים אך ניתן גם לפרסם בה באמצעות מערכת הפרסום הממומן שלה ושל פייסובק.

טיקטוק – האם כדאי לפרסם פה?

אז בשנים הראשונות שלה, טיקטוק הייתה ידועה כבמה לקהל צעיר במיוחד (ילדים ובני נוער בעיקר) אולם כיום גם אנשים מבוגרים יותר בגילם משתמשים באפליקציה ואפילו לא מעט. היא מאפשרת לשתף סרטונים קצרים, להגיב ולאהוב סרטונים אחרים ועוד. זה ה-מקום לייצר תוכן ויראלי שיקבל חשיפה רבה.

פרסום בלינקדאין:

אז אולי מדובר ברשת חברתית קצת פחות מוכרת בישראל אבל היא בהחלט אחת המובילות בעולם. רשת זו משמשת להתקשרות בין בעלי עסקים, יזמים, בעלי מקצועות שונים וכד'. כמו כן חברות כוח אדם רבות משתמשות בפלטפורמה של לינקדאין למציאת אנשי מקצוע. חברות וארגונים משתמשים ברשת החברתית למציאת מרצים וכך הלאה. רשת חברתית נהדרת לקידום עסקי.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו פעילויות חשיבתיות ניתן לארגן במהלך חג החנוכה לילדים?
חג החנוכה הוא חג מיוחד ומהנה, המציין את הניצחון של החשמונאים על היוונים ואת ניס הפך בנרות. במהלך חג...
קרא עוד »
יול 24, 2023
כיצד קורס להדרכת הורים יכול לשנות את חייכם
הורים חדשים לעתים קרובות מוצאים את עצמם בסיטואציה שאינה מוכרת להם כשאין להם מושג איך להתמודד עמה....
קרא עוד »
דצמ 11, 2021
גם בהייטק הבינו: במקום קירות שקופים עוברים ללוחות מזכוכית מחיקים
עם הופעת לוחות זכוכית מחיקים, אנו יכולים כעת ליצור מצגות ולכנס ישיבות עם המחשות וכמובן ולעשות בהם...
קרא עוד »
אפר 28, 2023