כל מה שרציתם לדעת על קורס מקוון ללימוד רוויט

קורס מקוון ללימוד רוויט

תוכנת רוויט הינה תוכנה מתקדמת ביותר והיא מיועדת לאנשי מקצוע כגון מעצבים, אדריכלים ומהנדסים. כמעט ובלתי אפשרי ללמוד את התוכנה לבד, יש בה שלל מרכיבים, אלמנטים ואפשרויות, לכן כיום ניתן להצטרף לקורס מקוון. מה יותר טוב מללמוד בבית, בזמן שלכם, ועוד בזמן קורונה? 

מה תלמדו בקורס מקוון?

קורס לתוכנת רוויט יקנה לכם את כל הכלים בכדי לנצל את כל מה שהתוכנה מציעה לכם. זוהי תוכנה דינמית, מהירה ויעילה עד מאוד. במהלך הקורס תלמדו מודלים אדריכליים באמצעות מרכיבי המבנה כגון חלונות, קירות, תקרה, רצפות ועוד. מכיוון שהתוכנה הינה דינאמית ניתן לשנות, להחליף חומרי גלם, או עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. 

בנוסף, במהלך הקורס ילמדו המשתתפים הדמיה ממוחשבת, אנימציה, אור וצל, ומגוון טיפים בכדי לנצל את כל פונקציות התוכנה.

תרגול

במשך הקורס יינתנו גם תרגילים וכל מתלמד יקבל קבצים, אלה הם קבצים מסוג PDF בהם ניתן לקרוא הוראות וקבצי RVT, מכאן בדיוק מתחילים לעבוד על כל נושא בנפרד. בקורס מוצגים סרטונים, לאחר צפייה בהם יש לפתוח את הקבצים בכדי לתרגל. זוהי התוכנה הטובה ביותר לפרויקטים מורכבים שאורכים לא מעט זמן.

טכניקות עבודה

באמצעות הלימודים המשתתפים ילמדו שלל טכניקות עבודה ואת מכלול הכלים החשובים ביותר לפרויקט כגון ממשק, מתן פקודות, לתעד את מהלך הבנייה וכמובן לעצב.

מהם הנושאים העיקריים שנלמדים במהלך קורס מקוון ללימוד רוויט?

בין הנושאים הנלמדים בקורס רוויט ניתן להזכיר את כל אלה: הכרת סביבת העבודה, טופוגרפיה, כיצד לערוך קירות וחומרים, לערוך חלונות, מרצפות, תקרות, גגות, הכנת תכניות, מתן פקודות, חתכים, ייצוא הפרויקט וניהולו, כיצד ליצור טבלאות וגיליונות, להדפיסם ועוד. כל בוגרי הקורס יקבלו תעודת סיום לימודים בינלאומית של חברת AUTODEST.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסכם ממון לפני או אחרי החתונה
אם החלטתם להתחתן, אתם בוודאי תוהים האם כדאי לכם לערוך הסכם ממון וכן, האם כדאי לכם לערוך את ההסכם...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
איפה ניתן ללמוד יצירת אנימציה?
תחום הקולנוע המודרני ממציא את עצמו בכל פעם מחדש, זוהי הסיבה שלא פעם אתם יכולים לראות שינויים...
קרא עוד »
נוב 05, 2019
חשיפת יתרונותיו של חינוך להשקעות
בעוד שהיתרונות העיקריים של למידה על השקעות מוכרים באופן נרחב - צבירת עושר, תכנון פרישה וביטחון פיננסי...
קרא עוד »
אפר 09, 2024