מדריך לכתיבת קורות חיים

כתיבת קורות חיים

קורות חיים מעולים, יכולים לתפוס את תשומת ליבו של מגייס או מנהל גיוס עובדים ולעזור לכם להתבלט מול מועמדים אחרים. עיצוב קורות החיים שלכם הוא שלב חשוב ביצירת קורות חיים מקצועיים וקריאים.

מדריך לכתיבת קורות חיים |

ישנן מספר דרכים שונות לעצב את קורות החיים שלכם. אחת ההחלטות הראשונות שעליכם לקבל היא סוג קורות החיים שתכתבו: כרונולוגי, פונקציונלי או שילובי. כל אחד מסוגי קורות החיים הללו מועיל לאנשים שונים בעלי רקע ויעדים שונים.

בעת קבלת החלטת עיצוב ספציפית – כמו גודל שוליים או סגנון גופן – המטרה שלכם תהיה לספק מסמך המאפשר למעסיקים לראות במהירות מדוע אתם מתאים לתפקיד.

עיצוב קורות חיים |

במדריך לכתיבת קורות חיים נמצא את הדרכים הטובות ביותר לעצב את קורות החיים ליעדי הקריירה שלכם. זה יועיל מאוד בעיקר כדי לקבל החלטות עיצוב מסוימות לפני שתתחילו לכתוב או לעדכן את קורות החיים שלכם. בנוסף, זה מאפשר לכם לבנות קורות חיים בהתאם להנחיות העיצוב הנכון.

לדוגמא, קביעת שוליים במידות הנכונות, מספקים מבנה נכון וקריא, כך שתדעו האם הם ראויות ובנויות היטב או שמה עליכם לעשות מקצה שיפורים אחרון לפני הגשתם. כמובן שתוכלו גם להתאים את גודל הגופן ואת הסגנון לפי הצורך.

מתי להשתמש בקורות חיים כרונולוגיים |

כתיבת קורות חיים כרונולוגיים הם בחירה טובה לכל מי שההיסטוריה התעסוקתית שלו מראה מסלול עקבי ומתקדם. לדוגמה, תוכלו לבחור בפורמט קורות חיים כרונולוגי אם ביליתם את השנים האחרונות באותה תעשייה וכל תפקיד שמילאתם היה בכיר יותר מהקודם.

עם זאת, אם יש לכם פערים מרובים בהיסטוריית התעסוקה שלכם, אם אתם מעוניינים לשנות קריירה או שחווית העבודה שלכם מגוונת מאוד, ייתכן שתצטרכו קו"ח פונקציונליים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תתכוננו הכי טוב לבגרות בכימיה
על מנת לגשת אל בגרות בכימיה ולדעת את החומר בצורה מקיפה ומלאה ככל הניתן יהיה חשוב מבחינתכם לדאוג ללמוד...
קרא עוד »
פבר 10, 2019
ימי כיף לקבוצות בעונה הגשומה: רעיונות מקוריים ומהנים
חיפוש אחר ימי כיף אטרקטיביים עבור קבוצות הוא לא דבר קל. יש צורך להתאים את סגנון היום ותוכן היום לסוג...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
שוכרים דירה: דברים שחשוב לדעת
יוקר המחיה אינו מאפשר לרבים לרכוש דירה משלהם, כשהאפשרות העומדת בפניהם היא שכירות. ישראלים רבים,...
קרא עוד »
ינו 06, 2020