הבדל בין סמינריון איכותני לעיוני?

סמינריון

על מנת להבין ולדעת את ההבדל בין הסמינריונים, קודם כל עלינו להבין ולדעת מהן עבודות אקדמיות. מדובר במטלות שהסטודנט מקבל לאורך השנה, והסטנדרטים האקדמיים שלהן נקבעים לפי מה שנלמד בקורס יחד עם רמת ביצוע המטלה (ממטלה קטנה ועד גדולה). על עבודות אלו נדרשת כתיבה אקדמית נאותה וגבוהה, שפה מדעית וכזו שעומדת בקריטריונים של המל"ג (המועצה להשכלה גבוהה), בנוסף לקריטריונים שמציב המרצה.

אם אתה סטודנט שנתקל בקיר חוסם, פעם אחר פעם, בכל הנוגע לביצוע המטלות האקדמיות שלך, אם אתה מעוניין להבין ולדעת את ההבדל בין סמינריון איכותני לעיוני ואם אתה מעוניין בעוד מידע רלוונטי, רכזנו עבורך את הדגשים החשובים.

כמה כללים חשובים

לפני שניגש לנושא המאמר העיקרי, אודות ההבדל ביניהם, קודם על הסטודנט לדעת כמה כללים חשובים הנוגעים לכתיבת העבודה שלכם. ראשית כל, על הכתב להיות בפונט david, גודל 12. יש להקפיד תמיד על רווח וחצי (1.5) שבין שורה לשורה. יש לכתוב בפסקאות. כתיבה רציפה וללא פסקאות עשויה להתיש את הקריאה. יש לכתוב ללא שגיאות תחביריות וללא שגיאות כתיב- דבר זה עלול לבלבל את הקורא ולהסתיר ממנו את הכוונה בכתוב.

מה כותבים?

ראשית כל, יש ליצור מבוא. מבוא נחשב לשער שמזמין את הקורא לתוך עבודתכם. כתיבת סקירת ספרות, שהינה החלק העיקרי בעבודתכם, ובה שימוש במקורות אקדמיים שקשורים לנושא עבודתכם. באמצעות שיטת המחקר שלכם, אז מחפשים תשובות לנושא שאותו אתם חוקרים בעבודתכם. לאחר שזה נמצא, אתם מגיעים לממצאים. החלק האחרון, לאחר מכן, הינו דיון ומסקנות. יש לכתוב רשימה ביבליוגרפית בסוף העבודה. כעת נגיע לחלק החשוב במאמר.

אם אתה עדיין מתקשה לכתוב את עבודתך, בין אם מחוסר זמן או חוסר ידע, כדאי לדעת שקיים שירות המסייע לסטודנטים רבים בתהליך כתיבת עבודה אקדמית בתשלום. השירות כולל ליווי מלא של צוות כותבים וכותבות אקדמיים, אשר מסייעים לאורך כל פרקי העבודה ובהתאם להוראות המרצה.

מה ההבדל בין שני הסמינריונים?

ההבדל בא לידי ביטוי כך: האיכותני הינו מחקר תיאורי, והתפקיד העיקרי במחקר שייך לחוקר עצמו. המיקוד בתהליך ופחות בתוצר. זה כולל ניתוח טקסטים, ומתודולוגיות כמו ראיונות עומק, תצפיות, הקלטות, צילומים- כמה שיותר אותנטי.

העיוני הינו הרחבה אודות נושא מסויים שהחוקר מבקש לבדוק, הביסוס הינו על מקורות ספרותיים אקדמיים (בשונה מהביסוס באיכותני). המיקוד בתוצר, ופחות בתהליך. החוקר מעבד טקסטים מחדש כדי להגיע לתובנות משלו.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מורה ליפנית
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים באופציה של קורס יפנית. מדובר ללא ספק על שפה עשירה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021
עם אילו שירותי מחשוב לעסקים העסק שלכם לא יכול להסתדר
כיום, כל עסק, גם אם מדובר במכולת שכונתית או בסטה בשוק, צריך שירותי מחשוב לעסקים. מה זה אומר? שירותי...
קרא עוד »
ינו 24, 2022
צימרים בדלתון – 3 צימרים מפנקים במיוחד
הישראלים מאוד אוהבים לצאת לנופש גם בארצנו הקטנטונת, במיוחד כשהנופש הזה נמצא במרחק של שעתיים נסיעה...
קרא עוד »
אוק 27, 2021